جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دانشگاه معارف اسلامی

حوزه/ فراخوان جذب مدرسان معارف اسلامی دانشگاه از تاریخ ۱۳۹۹/۷/۱ از طریق سامانه جام به نشانی jam.uast.ac.ir  آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به اطلاع متقاضیان تدریس دروس معارف اسلامی در مراکز آموزش علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی در سراسر کشور می رساند فراخوان جذب مدرسان معارف اسلامی دانشگاه از تاریخ ۱۳۹۹/۷/۱ از طریق سامانه جام به نشانی jam.uast.ac.ir  آغاز شد، بدینوسیله از طلاب و فضلای حوزه های علمیه سراسر کشور که واجد شرایط مندرج در متن فراخوان می باشند دعوت به همکاری به عمل می آید.
 آن دسته از متقاضیان که دارای مجوز تدریس دروس معارف اسلامی می باشند و فقط متقاضی اخذ کد مدرسی دانشگاه هستند و نیز آن دسته از متقاضیان که علاوه بر تقاضای اخذ مجوز تدریس، متقاضی دریافت کد مدرسی دانشگاه نیز می باشند، لازم است در این فراخوان شرکت نمایند. 
هر دو گروه متقاضیان فوق، باید پس از مطالعه متن فراخوان مدرسان معارف و پیوست های آن، در صورتی که واجد شرایط می باشند، نسبت به ثبت نام در سامانه جام اقدام نمایند. 
یادآوری می نماید جذب مدرسان معارف اسلامی دانشگاه منحصراً از طریق شرکت در فراخوان های سالانه ی جذب مدرسان صورت می گیرد و متقاضیانی که به هر دلیل در مهلت مقرر موفق به ثبت نام در سامانه جام نشوند، باید منتظر اعلام نوبت بعدی فراخوان باشند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • الهه نوروزی IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    1 0
    سلام وقت بخیر. با توجه به فراخوان 99 اینجانب که فارغ التحصیل کارشناسی ارشد(سطح 3) حوزه هستم با توجه به راهنمایی خانم اصحابی رابط در دانشگاه واحد سمنان در قسمت معارف اسلامی در سامانه ثبت نام کردم.بنده دارای معدل الف در هر دو مقطع تحصیلی می باشم. تنها متقاضی در دوره معارف بودم اما سامانه قسمت پرداخت برای من فعال نمی شد. باید قسمت تخصصی اموزش را هم انتخاب میکردم که به ناچار درس ادبیات فارسی را هم انتخاب کردم. متأسفانه در عرض یک ساعت بعد از ثبت نام بنده پیامکی مبنی بر عدم شرایط اولیه را دریافت کردم. چگونه ممکن است در عرض یک ساعت مشمول عدم احراز شرایط اولیه شده باشم؟؟؟؟؟؟؟ با توجه به هزینه 1000000 ریالی که پرداخت کردم مراتب اعتراض خود را به سمع و نظر مسؤلان این دانشگاه میرسانم. امیدوارم که پیگیری لازم را بفرمایند. متذکر میشوم که بنده بومی استان سمنان در شهرستان میامی ساکن هستم.باتشکر
  • سکینه اطلابی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    سلام بنده در فراخوان جذب مدرسی شرکت کردم در گروه تخصصی عدم تایید ولی در عمومی تایید شدم تماس گرفتم گفتن شما مجوز گرفتین اما دیگه هیچ خبری نشده تا حالا چطور باید پیگری کنم و نهایتا چی شد