جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه / حجت الاسلام نجف قلی زاده سرایی گفت: دفاع مقدس موجب عزت کشور ایران شد، بعد از جنگ نیز هیچ وقت جمهوری اسلامی سرافکنده نشده و در تمامی میدان های سخت سرافراز بیرون آمده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام نجف قلی زاده سرایی، به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع پیشکسوتان و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس در بناب با اشاره به دستاوردهای دوران ۸ سال جنگ تحمیلی، گفت: دفاع مقدس موجب عزت کشور ایران شد، بعد از جنگ نیز هیچ وقت جمهوری اسلامی سرافکنده نشده و در تمامی میدان های سخت سرافراز بیرون آمده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، پیروزی در جنگ تحمیلی را معجزه الهی دانست و ادامه داد: ایران تازه انقلاب کرده بود و سپاه نیز تازه شکل گرفته بود و از طرفی بیش از ۱۰۰ ها گروهک مسلح از سوی دشمنان در داخل کشور کمین کرده بودند که جنگ در این وضعیت بر ما تحمیل شد. در این شرایط سخت، دشمنان همه جانبه به یک نظام مظلوم هجوم آوردند تا خاک ایران را تصرف کنند، اما با مقاومت سخت رزمندگان و شهدای ما مواجه شده و در نهایت زمین گیر شدند.

وی با بیان اینکه معنویت، هدایت های حکیمانه امام خمینی (ره) و ایمان مخلصانه رزمندگان، عامل عزت جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس بود، افزود: دفاع مقدس الگویی برای جبهه مقاومت شد و از این الگو بهترین بهره را بردیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha