جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ نشست هماهنگی مدیران مدارس علمیه قم با حضور مسئولان فناوری حوزه های علمیه، ابراهیم معتمدی

حوزه/معتمدی گفت: با توجه به فرسوده بودن ساختمان بسیاری از مدارس علمیه، ترمیم آنها در دستور کار قرار گرفت و بهسازی و ساماندهی مدارس علمیه یکی از کارهای در اولویتِ ما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ابراهیم معتمدی عصر امروز در نشست هماهنگی مدیران مدارس علمیه قم که در سالن همایش های مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها و نیز درگذشت آیت الله ممدوحی کرمانشاهی گفت: با توجه به تأکید ویژه ی آیت الله اعرافی بر اینکه کار مجموعه ستاد مرکز مدیریت حوزه های علمیه در مدرسه ها خود را نشان می دهد تا مقدمات و فضای مناسب برای تحصیل طلاب فراهم گردد، ما هم قطعاً به دنبال جبران و رفع کاستی ها و کمبودهای مدارس علمیه خواهیم بود.

وی افزود:  برخی مدارس در حوزه علمیه وضعیت نسبتاً مطلوب  دارند و در طول یک  ماه آینده نیز تمام مدارس را سرکشی خواهیم کرد.

معتمدی گفت: ساختمان های مدارس را ترمیم خواهیم کرد و بهسازی و ساماندهی مدارس علمیه یکی از کارهای در اولویتِ ما خواهد بود.

وی تصریح کرد: ۱۵۹ پروژه عمرانی شامل مدارس، استادسراها، و مراکز فرهنگی در صورت تأمین بودجه مورد بهسازی قرار خواهند گرفت.

معاون  منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه گفت: در حوزه ی تجهیزات آموزشی وضعیت مدارس خوب نیست و کمبودها و کاستی ها در این زمینه بسیار است.

وی عنوان داشت: اما با وجود همه محدودیت ها در تلاش هستیم در طول ۶ ماه آینده امکانات اولیه ی آموزشی را برای مدارس تأمین نماییم.

 معتمدی خاطرنشان کرد: در مورد بحث کرونا کمیته ای با مدیریت قائم مقام مدیر حوزه های علمیه تشکیل شده است که تاکنون جلسات متعددی برگزار نموده و در تصمیم ما در آخرین جلسه این کمیته بر این شد که مسائل مربوط به پشتیبانی را بیشتر به خود مدارس و مدیران آنها واسپاری کنیم و مرکز مدیریت فقط نقش هدایتگری و نظارتی را ایفا کند.

وی در پایان اظهار داشت: برای تأمین هزینه های ضروری مدارس نیازمند مشارکت خود مدارس هستیم و از صد درصد هزینه های مورد نیاز مدارس فقط ۵۰ درصد آن ها از سوی مرکز مدیریت پرداخت خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    0 0
    این آقا ماهی بیست میلیون حقوق میگیره