پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ نشست هماهنگی مدیران مدارس علمیه قم با حضور مسئولان فناوری حوزه های علمیه

حوزه/ مدیر راهبری و خدمات فناوری مرکز مدیریت حوزه های علمیه گفت: برای طلاب پایه اول نیز امکان حضور در سامانه کلاس های مجازی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام مهدی بخشیان در نشست هماهنگی مدیران مدارس علمیه قم که در سالن همایش های مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد،ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها و نیز درگذشت آیت الله ممدوحی کرمانشاهی ضمن تشریح بخش های مختلف سامانه آموزش مجازی حوزه گفت: تمام کسانی که کد ملی آنها در سامانه نجاح ثبت شده است می توانند در چهار نقش استاد، طلبه، جانشین استاد و نماینده کلاس در این سامانه تعریف شوند.

وی افزود: برای طلاب پایه اول نیز با وجود اینکه انتخاب واحد در سامانه نجاح در مورد آنها صورت نمی گیرد اما امکان حضور در سامانه کلاس های مجازی وجود دارد؛ زیرا کد ملی آنها در سامانه پیشخوان و در بخش پذیرش ثبت شده است.

حجت الاسلام بخشیان خاطرنشان کرد: معاونین آموزشی هم به طور کامل می توانند بر فعالیت های آموزشی مدرسه خود در این سامانه احاطه و از آن ها اطلاع داشته باشند.

وی اظهار داشت: اطلاعات موجود در این سامانه کاملا مرتبط و مطابق با اطلاعات موجود در سامانه نجاح بوده و بر اساس قوانین آموزشی به طلاب اجازه و یا عدم اجازه ورود به کلاس ها را می دهد.

مدیر راهبری و خدمات فناوری مرکز مدیریت حوزه های علمیه گفت: هرکدام از مدیران محترم مدارس که خواهان آموزش حضوری در مدرسه خود هستند می توانند با تماس با مرکز فناوری اطلاعات این درخواست را مطرح نمایند تا کارشناسان این مرکز به مدرسه ها مراجعه کرده و به ارائه ی آموزش های لازم برای آنان بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha