پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجلیل از برگزیده جشنواره علامه حلی در ارومیه

حوزه/ طلبه مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه که در جشنواره علامه حلی رتبه سوم را در بخش تحقیق پایانی سطح دو به دست آورده بود، تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، طلبه سطح سه مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه که رتبه سوم یازدهمین جشنواره علامه حلی را کسب کرده بود امروز با حضور مدیران حوزه علمیه برادران و حوزه علمیه خواهران تجلیل شد.

فاطمه خیرآبادی برگزیده جشنواره علامه حلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه با اشاره به این‌که در یازدهمین دوره جشنواره علامه حلی(ره) کشور با اثر "روش‌های نهادینه سازی حیا درجامعه" به عنوان نفرسوم برگزیده شدم، اظهار داشت: علوم حوزوی از جمله علوم کارآمد در حیات دنیوی و اخروی انسان است که باید در جهت تعالی جامعه نیز مورد استفاده قرار گیرد .

وی با بیان اینکه دغدغه اصلی بنده ارائه راه حلی برای  وضعیت حاضر جامعه از لحاظ حجاب و عفاف جوانان بوده است، افزود: برهمین اساس در جهت دستیابی به روش‌هایی برای تاثیرگذاری در جامعه و وضعیت حجاب جوانان دست به پژوهش زدم و به ابن نتیجه رسیدم که حیا لازم و ملزم حجاب است و اگر حیا در جامعه نهادینه سازی شود، دیگر مشکلی به عنوان بی‌حجابی نخواهیم داشت.

برگزیده یازدهمین دوره جشنواره علامه حلی(ره) بر لزوم دسترسی آسان پژوهشگران به اطلاعات مورد نیاز اشاره کرد و گفت: متاسفانه نبود کتابخانه‌های تخصصی و عدم دسترسی به منابع معتبر یکی از عمده مشکلات طلاب در تدوین تحقیق‌های قوی می‌باشد.

وی در پایان ضمن تشکر از اساتید حوزوی خود در زمینه پژوهشی، خاطر نشان کرد: در طول انجام این تحقیق با نهایت دقت مطالب مهم و ارزنده را جمع آوری کرده و سعی بر ارائه هرچه بهتر پژوهش، تمام تلاش خویش را بکار گرفتم تا مقبول واقع شود و در این راه اساتید و مدیر و دیگر مسئولین مدرسه علمیه الزهرا (س) نهایت کمک و همکاری را کردند.

لازم به ذکر است که خانم فاطمه خیرآبادی رتبه سوم جشنواره علامه حلی در بخش تحقیق پایانی سطح دو به دست آورده است.





انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha