شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ |۱۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 30, 2024
سرهنگ عینی

حوزه/ فرمانده پایگاه پنجم رزمی هوانیروز مشهد اظهار کرد: امنیت امروز کشورمان به خاطر ایستادگی رزمندگان در برابر رژیم بعثت است و ما مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های آن دوران هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، سرهنگ خلبان رحیم عینی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: امنیت امروز کشورمان به خاطر ایستادگی رزمندگان در برابر رژیم بعثت است و ما مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های آن دوران هستیم.

وی افزود: دشمن می‌خواست انقلاب نوپای ایران شکل نگیرد، اما ایثار رزمندگان موجب شد که حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمنان نیفتد.

فرمانده پایگاه پنجم رزمی هوانیروز مشهد با اشاره به اینکه حوزه علمیه یکی از مکان‌های مقدس است که به ترویج دین می پردازد و تربیت یافتگان آن سرمایه دینی مردمند، گفت: حضور مبلغان در راستای تربیت دینی سربازان هوانیروز که نسل جوان این روزهای کشورند، جای تقدیر دارد و برگزاری این دوره های معرفتی بسیار ضروری است.

سرهنگ خلبان عینی با اشاره به ماموریت های عملیاتی ۷۰۰ کیلومتری هوانیروز مشهد مقدس در شرق کشور، افزود: دو فروند بالگرد نیز در نیشابور و مشهد به امداد هوایی  می پردازند و به خدمتگزاری مردم افتخار می کنیم.
 

حلقه های معرفت با حضور مبلغان گسترش یابد

در این دیدار، حجت الاسلام بهشتی پور به طرح «مصباح» که در ارتش جمهوری اسلامی برگزار می‌شود، اشاره و از همکاری و حضور مبلغان حوزه خراسان در قالب حلقه های معرفت در جمع سربازان این نیرو تقدیر کرد و آن را مطلوب، موثر و مفید خواند.

وی با اشاره به تغییر محسوس شرکت کنندگان در طرح حلقه های معرفت این پایگاه از نظر معارفی، اعتقاداتی و پاسخ به شبهات، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی فعلاً این طرح برای سربازان وظیفه برگزار می‌شود و در آینده امیدواریم برای کارکنان پایور نیز اجرا گردد.

حجت الاسلام بهشتی پور، این حضور تبلیغی موثر را طرحی خواند که می‌توان در سایر پایگاه‌های هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی با همکاری حوزه علمیه و مبلغان مبرز آن، اجرا کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha