پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امنیت کنونی در کشور مرهون جوانان و نوجوانان ۱۵ تا ۲۵ ساله ای است که شجاعانه در مقابل دشمن بعثی ایستادند و اجازه ندادند که وجبی از این خاک به دست دشمن  بعثی بیفتد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در مراسم غبارروبی مزار شهدای سنندج که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: امروز چیزی که ما را به این مکان کشاند، احساس دین به شهیدان انقلاب اسلامی است که جان خود را برای آسایش و امنیت ما و نظام فدا کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: پدر و مادر وقتی زحمات می‌کشند و پا به سن می‌گذارند، ما به آنها خدمت می‌کنیم و این غیر از مسائل انسانی، احساس دین در مقابل زحمات زیاد آنها برای فرزندانشان است.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی عنوان کرد: حضور امروز ما اظهار دین به شهیدان است، کسانی که با ایثار خود زمینه آسایش در کشور را فراهم آوردند و از همه داشته های خود گذشتند.

این استاد حوزه گفت: امنیت کنونی در کشور مرهون جوانان و نوجوانان ۱۵ تا ۲۵ ساله ای است که شجاعانه در مقابل دشمن بعثی ایستادند و اجازه ندادند که وجبی از این خاک به دست دشمن  بعثی بیفتد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: با قرائت فاتحه ارتباط قلبی با شهیدان برقرار می کنیم و امیدواریم که همیشه بوی خوش شهدا در مشام ما باشد تا همیشه به یاد این عزیزان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha