جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در همدان با تاکید بر اینکه در مسیر خدمت رسانی به انقلاب، تعطیلی و بازگشت معنا و مفهومی ندارد، گفت: در شرایط فعلی که دشمن برای ایجاد ناامیدی در جامعه به دنبال نقشه‌های فراوانی است، باید دلسوزان انقلاب با ورود در عرصه اجتماعی به دنبال ایجاد اعتماد و امید در بین مردم باشند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در دیدار با سردار حسین دقیقی، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر لزوم بررسی نقش امام خمینی(ره) و مدیریت ایشان در عرصه دفاع مقدس تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از اقداماتی که حضرت امام(ره) با حرکت بر اساس نور الهی زمینه ساز آن بودند، زنده و احیا کردن روح ایمان در جوانان در دوره دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه جوانانی که امام خمینی(ره) آنها را احیا کرد و زمینه ساز شعله‌ور شدن ایمان در درون آنها شد، امروز بزرگترین پشتیبانان نظام اسلامی شده‌اند، گفت: حضور این نیروهای انقلابی را باید مایه آرامش در مشکلات و تنگناها دانست.

امام جمعه همدان افزود: جنگ و دفاع مقدس با وجود تمام سختی‌هایی که داشت اما تبدیل به دانشگاهی عظیم در عرصه تربیت جوانان آن دوران شد.

وی با تاکید بر اینکه در بسیج و سپاه خدمت رسانی‌ها تعطیل بردار نیست، خاطر نشان کرد: یکی از معجزات حضرت امام(ره) را باید تربیت و رشد جوانانی دانست که پس از پایان جنگ، امروز به پشتوانه‌ای عظیم و ارزشمند برای نظام اسلامی تبدیل شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز نیز باید نسبت به تربیت نسل جدید برای آینده انقلاب حساس باشیم، گفت: حضرت امام(ره) نیروهایی برای ۳۰ سال آینده کشور تربیت کرد و لذا امروز هم باید نسبت به تربیت جوانان برای ۳۰ سال بعد انقلاب حساس باشیم و اقدام جدی انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه در مسیر خدمت رسانی به انقلاب، تعطیلی و بازگشت معنا و مفهومی ندارد، خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی که دشمن برای ایجاد ناامیدی در جامعه به دنبال طرح ریزی نقشه‌های فراوانی است، باید دلسوزان انقلاب با ورود در عرصه اجتماعی به دنبال ایجاد اعتماد و امید در بین مردم باشند.

در ابتدای این جلسه نیز سردار دقیقی با اشاره به نقش سپاه انصارالحسین(ع) و نیروهای همدانی در هشت سال دفاع مقدس، به بیان خاطراتی از رشادت‌های شهید همدانی و دیگر شهدای همدانی پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha