پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تعطیلی نماز جمعه

حوزه/مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان گفت: به دلیل شرایط قرمز کرونا، در ۶ نقطه از شهرستان های استان، اقامه نماز جمعه را در این هفته نخواهیم داشت.

حجت الاسلام محمد مولایی، مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عدم برگزاری نماز جمعه در مناطق پر خطر و با وضعیت قرمز، اظهار داشت: به دلیل قرار گرفتن برخی از شهرستان های استان در وضعیت قرمز و به جهت مراقبت از سلامتی مردم مومن، نماز جمعه این هفته در برخی از شهرستان‌ها اقامه نخواهد شد.

وی افزود: در شهرستان‌های تویسرکان، ملایر(شهرهای ملایر، سامن، ازندریان، جوکار و اسلام شهر آق گل)، نهاوند (شهرهای نهاوند، فیروزان و گیان)، رزن (شهرهای رزن و دمق)، درگزین، فامنین و کبودرآهنگ (شهرهای کبودرآهنگ، گل تپه و شیرین سو)، به دلیل وضعیت قرمز از نظر شیوع ویروس کرونا، شاهد برگزاری نماز جمعه نخواهیم بود.

حجت الاسلام مولایی با بیان اینکه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در باقی شهرستان‌های استان نماز جمعه ۴ مهر برگزار خواهد شد، گفت: مصلی های شهرستان های همدان (شهرهای همدان، مریانج، قهاوند و جورقان)، بهار (شهرهای بهار، لالجین، صالح آباد و مهاجران) و اسدآباد، پذیرای نمازگزاران عزیز برای اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته می باشند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات پیشگیرانه از جمله تب سنجی و ضدعفونی در ورودی مصلی ها با دقت صورت خواهد گرفت، از نمازگزاران خواست تا با استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی شیوه نامه های بهداشتی در مدت برگزاری نماز را رعایت کنند، گفت: تمامی سطوح و قسمت های مختلف، توسط ستادهای نماز جمعه زیر نظر مراکز بهداشت ضدعفونی خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha