جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امیرزاده

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم بر لزوم معرفی و شناساندن گنجینه های معنوی و معرفتی دفاع مقدس به آحاد جامعه به خصوص نسل جدید تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،‌ حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده، طی سخنانی در نشست بصیرتی در جمع طلاب خواهر بسیجی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، با اشاره به این که به تعبیر مقام معظم رهبری، جنگ هشت ساله ما به معنای واقعی کلمه یک گنج بود، ابراز داشت: آن چه در برهه حساس کنونی از ما به عنوان طلاب بسیجی و علاقه مندان به نظام و انقلاب اسلامی انتظار می رود این است که در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، گنجینه های معنوی و معرفتی دفاع مقدس را به خوبی و به درستی برای آحاد جامعه به ویژه نسل جدید معرفی و تبیین کنیم.

وی همچنین با اشاره به بیانات و رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری در ارتباط ویدئو کنفرانسی با پیشکسوتان دفاع مقدس در سراسر کشور گفت: همان طور که حضرت آقا فرمودند، یکی از عوامل کلیدی موفقیت ما در دوران دفاع مقدس پس از عنایات و حمایت های خدای متعال، فرماندهی بی نظیر امام خمینی (ره) بود که توأم با تدبیر و عقلانیت و در عین حال شجاعت بود.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم افزود: با توجه به خطر تحریف دفاع مقدس امروز ما باید هوشیارانه در برابر خط تحریف واقعیت های دفاع مقدس بایستیم و با تأکید بر بصیرت مانع از تحقق اهداف شوم دشمن در این باره شویم.

وی همچنین اظهار داشت: ما باید ضمن مراقبت نسبت به خطر تحریف دفاع مقدس، گنجینه های عظیم گنج دفاع مقدس را به آحاد جامعه به ویژه نسل جدید بشناسانیم و در این راستا از ابزار هنر و رسانه، نهایت استفاده را بکنیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha