جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طلاب بسیجی نجف آباد

حوزه/ حجت الاسلام احمدی گفت: ملت‌ها در کشورهای اسلامی با پایداری در مسیر حق و مقاومت در برابر باطل، بستر ساز تحقق تمدن اسلامی باشند.

حجت الاسلام اکبر احمدی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در نجف‌آباد به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در حاشیه مراسم غبارروبی گلستان شهدای نجف آباد توسط طلاب بسیجی شهرستان، بیان کرد: قرآن شریف رزمندگان راه خدا را با لفظ اجر عظیم می‌ستاید و از شهدا با کلمه عند ربهم یرزقون تجلیل می‌کند و مشخص است که با آن ستایش و این تجلیل، شهدا و رزمندگان نیازمند حضور مردمان بر سر مزارشان نیستند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد با اشاره به اهمیت حضو در برنامه های مرتبت با شهدا، افزود: تجمع در گلزار شهدا و عطر افشانی قبور آنها حکایت از این دارد که ما بسیار تشنه این حضور هستیم و بهره‌مند از آن می‌شویم.

وی ادامه داد: ما از شهدا پایداری در مسیر و انگیزه و نشاط و امید دریافت می کنیم. این بشارت قرآنی که توسط شهدا به مؤمنین و امت‌های مسلمان و حزب‌الله فرستاده می‌شود، در حقیقت همان نشاط و امیدی است که امروز ملت‌ها در کشورهای اسلامی به آن احتیاج دارند تا با پایداری در مسیر حق و مقاومت در برابر باطل بستر ساز تحقق تمدن اسلامی باشند.

طلاب بسیجی نجف آباد

طلاب بسیجی نجف آباد

طلاب بسیجی نجف آباد

طلاب بسیجی نجف آباد

طلاب بسیجی نجف آباد

پایان پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha