پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آج پاکستان بھر میں کشمیریوں سے اظہار یکجہتی کا دن منایا گیا

حوزه/ رئیس سازمان دانشجویان پاکستان گفت که حمایت از مظلوم و مخالفت ظالمان درس کربلا و عاشورا است در روز اربعین صدای خود را علیه ظلم و ستم مظلوم در سراسر جهان از جمله فلسطین، یمن و کشمیر و علیه استکبار جهانی صهیونیست ها بلند خواهیم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبر گزاری «حوزه» عارف حسین الجانی، رئیس مرکزی سازمان دانشجویان امامیه پاکستان، در یک نشست ویژه در دفتر مرکزی این سازمان در لاهور گفت که امسال در چهلمین روز شهدای کربلا، دسته های عزاداری در سراسر کشور برپا می شود و عزاداران امام حسین (ع) در روز اربعین با تمام قدرت شرکت می کنند.

رئیس مرکزی سازمان دانشجویان امامیه پاکستان افزود: در حالی که عناصر تکفیری در پاکستان شعله های فرقه گرایی را در این کشور برافروخته و توطئه هایی را برپا داشتند، اربعین حسینی مظهر قدرت و عظمت ملت تشیع پاکستان خواهد بود. ان‌ شاءالله هر حسینی با تمسک به شخصیت امام به عنوان کشتی نجات، ارادت خود را به امام ابراز خواهد کرد.

رئیس این سازمان با اشاره به اتحاد شیعه و سنی تاکید کرد: در پاکستان، شیعه و سنی هر دو یک جان و متحد هستند، ان شاءالله همه مسلمانان در پیاده‌روی اربعین شرکت می کنند و این روز، آخرین میخ در تابوت فتنه گران خواهد بود.

وی همچنین گفته است. که عزاداری مایع ‌حیات و حق قانونی ما است، ما هیچ توطئه ای علیه آن را نمی پذیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha