جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی گفت: کار جهادی طلاب در خصوص تغسیل اموات کرونایی ورود به یک عرصه از عرصه های جهادی دیگری است که جلوه های تحقق بخشی شریعت را در کف جامعه متجلی کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، عصر امروز در همایش اختتامیه طلاب جهادی تغسیل کنندگان اموات کرونایی که در حرم مطهر سید علاءالدین حسین برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: یاد و خاطره شهدایی که روحیه جهاد فی سیل الله را در جامعه زنده کردند، گرامی می داریم.

مدیر حوزه علمیه استان فارس با بیان اینکه امروز نیز در عرصه های مختلف به روحیه جهادی نیاز داریم، اضافه کرد: هر جا نام شهدا زنده بود، پیشروی کردیم و هر جا که خواستند پا روی آرمان شهدا بگذارند عقب رفتیم.

عضو جامعه روحانیت شیراز در خصوص فعالیت های جهادی طلاب در ایام کرونایی، خاطرنشان کرد: یکی از کارهای دشواری و بر زمین مانده که از دید برخی ها پنهان بود، تغسیل اموات کرونایی بود که توسط طلاب جهادی برادر و خواهر انجام شد.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار طلاب و روحانیون اشاره و خاطرنشان کرد: تنها تبلیغ دین ارث انبیا نبود، بلکه تحقق بخشی به دین نیز نیاز انبیا(ع) بود، لذا همه احکام شریعت دینی بر عهده عالمان دینی است.

وی در پایان رسالت عالمان دین را پیگیری تحقق همه آموزه های دینی و معارف دینی در جامعه اسلامی دانست و گفت: کار جهادی طلاب در خصوص تغسیل اموات کرونایی ورود به یک عرصه از عرصه های جهادی دیگری است که جلوه های تحقق بخشی شریعت را در کف جامعه متجلی کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha