پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: همان طور که در مسابقات دوی امدادی، با کوتاهی نفرات بعدی، تمامی زحمات نفرات قبلی از بین می رود، امروز هم اگر ما دچار تنبلی و سستی شویم تمام زحمات و رشادت‌هایی که شهدای به خاطر آن جان خود را فدا کردند بر باد خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار همدان و جمعی از مسئولان همدانی با حضور در منزل سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) از خدمات و رشادت این فرمانده همدانی تقدیر کردند.

در شروع این مراسم حجت الاسلام والمسلمین شعبانی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس و دفاع از حرم استمرار راه شهدا را یکی مهم‌ترین مسائلی عنوان کرد که در وصیت شهدا تجلی پیدا کرده و اظهار داشت: پویایی دفاع مقدس و آرمان های آن در ادامه دادن راه شهدا و مسیر رزمندگان است.

وی افزود: همان طور که در مسابقات دو امدادی با کوتاهی نفرات بعدی، تمامی زحمات نفرات قبلی از بین می رود، امروز نیز اگر ما دچار تنبلی و سستی شویم تمام آن زحمات و رشادت‌هایی که شهدای ما به خاطر آن جان خود را فدا کردند بر باد خواهد رفت.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تاکید بر اینکه شهدا این فرصت را امروز در اختیار ما قرار داده‌اند و باید قدردان آن باشیم، مطرح کرد: یکی از نشانه‌های قدردانی جامعه از ایثارگران، درک مقام و جایگاه آنها است و لذا امروز در راستای قدردانی از همین مجاهدت‌ها در منزل سردار مجیدی حاضر شده‌ایم.

وی تصریح کرد: همان خطری که دیروز امنیت کشور را تهدید می‌کرد امروز هم تهدید می کند و دشمن با تجربه تر از گذشته عزم راسخ تری برای رسیدن به اهداف و نقشه های خود دارد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه باید قدردان نعمت امنیت باشیم، گفت: یکی از مصادیق شکرگزاری نعمت امنیت، قدردانی از افرادی است که این نعمت را ایجاد کرده‌اند و برای آن زحمت کشیده‌اند.

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و گله مندی‌هایی که در این زمینه وجود دارد، عنوان کرد: با وجود تمام مشکلات در عرصه اقتصاد اما همه مردم قدردان نعمت امنیت در کشور هستند و تاکید این موضوع نیز حضور در مراسم های مختلف در سراسر کشور برای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان با بیان اینکه همدان بنا به تعبیر حضرت آقا دارای شهدای برجسته ای است، خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود نیز نام شهید خوش لفظ را بیان کردند که این بیانگر آن است که نام شهدای همدان بر ذهن حضرت آقا حک شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha