شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر / عیادت قائم مقام مدیرحوزه های علمیه از خانواده شهید سید علی زمانی

حوزه/ قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها گفت: شهدا اسطوره های زمان ما هستند و ما با تأسی از آنان در مبارزه با استکبار و ظلم همچنان در میدان نبرد خواهیم ایستاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی به مناسبت هفته دفاع مقدس و به نمایندگی از مدیر حوزه های علمیه کشور، به دیدار خانواده های شهدای روحانی و جانباز روحانی دفاع مقدس در قم رفت. وی در این دیدار ها، بیان داشت: خاطرات بسیار شیرینی از دفاع مقدس و شهدا و رزمندگان آن به ثبت رسیده که خود گنجینه مهمی برای الگوگیری نسل های بعد می باشد.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها، در ابتدا به منزل جانباز روحانی حجت الاسلام مجتبی حداد رفته و ضمن تقدیر از رشادت های این جانباز فداکار میهن اسلامی به مرور خاطراتی از دفاع مقدس پرداخت.

مشاهده گزارش تصویری

وی سپس به دیدار خانواده شهید سیدعلی زمانی رفته و ضمن تجدید میثاق با آرمان های آن شهید والامقام جویای حال خانواده وی شد.

حجت الاسلام سیدحسن زمانی پدر شهید علی زمانی در این دیدار گفت: فرزندم در عملیات کربلای ۸ در شلمچه به شهادت رسید.

وی اظهار داشت: من داشتن فرزندان صالح را نعمت های بزرگی از سوی خداوند می دانم و همین ها را در نمازهای نیمه شبم از خداوند خواسته  و خواهانم و خداوند را شاکرم که این دعای بنده را مستجاب نموده است.

حجت الاسلام ملکی در پایان به منزل حجت الاسلام سیدمحمود موسوی رفته و ضمن رساندن پیام آیت الله اعرافی به خانواده شهیدان سیدعبدالصمد و سیدمحمدجواد موسوی گفت: شهدا اسطوره های زمان ما هستند و ما با تأسی از آنان در مبارزه با استکبار و ظلم همچنان در میدان نبرد خواهیم ایستاد و هیچ گاه نخواهیم گذاشت تلاش ها و از خودگذشتگی های آنان بی ثمر بماند و از یاد برود.

حجت الاسلام سیدمحمود موسوی، پدر شهیدان موسوی ضمن تشکر از حضور قائم مقام مدیر حوزه های علمیه عنوان داشت: اصل نظر و توجه، توجه خداوند و لطف اوست و ما همه باید جان و مال خود را در راه او فدا کنیم.

وی با اشاره به روایتی از حضرت امام صادق علیه السلام گفت: علما وارثان پیامبران هستند تا زمانی که به دنیاطلبی و مادی گرایی کشیده نشوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    گویا عملیات کربلای ۵ درست باشد . السلام علی الشهداء و رحمة الله و برکاته .