جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یحیی کمال

حوزه/ مدیرکل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی به نقش اتحاد میان گروه های تبلیغی در افزایش منزلت آنها پرداخت و گفت: ایجاد تشکل گروه های تبلیغی در هر استان باعث قدرت گروه های تبلیغی و به تبع آن ایجاد کارهای بزرگ تبلیغی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام یحیی کمال در جلسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسات، به ارائه مطالبی در خصوص روند هر چه بهتر فعالیت گروه های تبلیغی پرداخت.

وی به فلسفه تشکیل شورای هماهنگی گروه های تبلیغی اشاره کرد و گفت: انسجام میان گروه های تبلیغی در یک استان، هم افزایی و هم فکری در خصوص فعالیت های تبلیغی، ارتقای توانمندی مبلغان و افزایش ضریب نفوذ آنها در استان از جمله دلایل تشکیل شورای هماهنگی گروه های تبلیغی می باشد.

مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: گروه های تبلیغی یک استان با محوریت شورای هماهنگی می توانند یک تشکّل حدوداً ۲۵۰ نفره را ایجاد کنند که این امر باعث قدرت گروه های تبلیغی و به تبع آن ایجاد کارهای بزرگ تبلیغی خواهد بود اما اگر گروه ها به صورت پراکنده و بدون برنامه واحد بخواهند فعالیت تبلیغی داشته باشند، شاهد موفقیت های بزرگ و چشمگیر نخواهند بود.

وی بر انسجام هر چه بیشتر گروه های تبلیغی اشاره کرد و افزود: اگر گروه های تبلیغی در یک استان با هم متحد و هماهنگ باشند، ارزش و منزلت گروه ها در استان بالا می رود و باعث همکاری بیشتر مسئولین ذی ربط استانی با گروه ها در خصوص فعالیت های فرهنگی و تبلیغی خواهد شد.

حجت الاسلام کمال، پیروی از آیین نامه های مربوط به شورای هماهنگی گروه های تبلیغی را امری مهم برشمرد و اظهار داشت: گروه های تبلیغی باید خود را نسبت به اجرای قوانین تصویب شده در آیین نامه موظف کنند تا اختلافی میان اعضای گروه و همچنین گروه ها نسبت به یکدیگر رخ ندهد؛ البته آیین نامه های مذکور نیازمند تکمیل است که در اسرع وقت این تکمیل از سوی مسئولین ذی ربط انجام خواهد گرفت.

وی به انتقادات و نقدهای های بیان شده در جلسات شورای هماهنگی اشاره کرد و گفت: از نقدها و انتقادات صورت گرفته در جلسات شورای هماهنگی نگران نباشید، نقدهای دلسوزانه باعث رشد و تقویت برنامه های تبلیغی خواهد بود؛ در جلسات شورا باید نقدها و انتقادات نسبت به گروه های تبلیغی و اعضای آن صورت بگیرد تا از میان این انتقادات، یک برنامه عالی و کاربردی استخراج و بدان عمل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha