جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

حوزه/ رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه‌های تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: در حال حاضر ۱۰ گروه تبلیغی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که بعضی از آن گروه ها در این استان حضور دائم و برخی دیگر در فواصل تبلیغی به استان اعزام می شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام شریعتمداری در جلسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان کهگیلویه و بویراحمد که به همت اداره اعزام مبلغان و گروه‌های تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در سالن جلسات این معاونت برگزار شد، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد از استان های تأثیرگذار در مسائل کشور بوده و از اول انقلاب تا کنون در همه صحنه ها از جمله مسائل سیاسی و انتخابات، حضوری پررنگ داشته است.

وی گفت: در حال حاضر ۱۰ گروه تبلیغی در این استان داریم که بعضی از آن گروه ها در استان کهکیلویه و بویراحمد حضور دائم و برخی دیگر در فواصل تبلیغی به استان اعزام می شوند.

رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه‌های تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی تصریح کرد: این جلسه بنا به درخواست گروه های تبلیغی فعال در این استان و با هدف هم اندیشی سرگروه های محترم جهت شناسایی مسائل تبلیغی مربوط به استان مذکور برگزار شده تا در مسائل مورد نظر و موانع فعالیت ها تبلیغی بحث و برای حل آن مشکلات تصمیمات جدی و کاربردی اتخاذ شود.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام بهادری «رئیس شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان کهگیلویه و بویر احمد» به ارائه گزارش از فعالیت های تبلیغی انجام گرفته توسط گروه های تبلیغی در این استان پرداخت.

وی گفت: از دفتر تبلیغات اسلامی بابت همکاری مستمر با گروه های تبلیغی در استان کمال تشکر را داریم و از خداوند متعال برای مسئولین این نهاد انقلابی آرزوی توفیق روزافزون را داریم.

رئیس شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان کهگیلویه و بویر احمد به مسأله عدم همکاری مسئولین ذی ربط در استان با فعالیت گروه های تبلیغی اشاره و تصریح کرد: یکی از موانع اصلی در پیشبرد فعالیت های تبلیغی در استان، عدم همکاری مسئولین ذی ربط می باشد که باعث کند شدن فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در استان شده است، لذا باید با مسئولین، جلساتی در استان قم گرفته شود و آن بزرگواران در زمینه مسائل فرهنگی و تبلیغی توجیه شوند تا شاهد تغییرات محسوس در زمینه فرهنگی در استان باشیم.

وی افزود: جهت بسترسازی تبلیغ مؤثر در استان نیازمند شناسایی و جذب مبلغ متخصص بومی هر منطقه، همکاری و همدلی گروه ها و مبلغین با مسئولین و روحیه جهادی و اخلاص برای سرگروه ها و همچنین محتوای قوی تبلیغی می باشیم.

گفتنی است در ادامه این جلسه سرگروه های فعال به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه اجرای هر چه بهتر فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در این استان پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha