پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
همایش

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: باید بتوانیم که روحیه جهاد، ایثار و معنویت را در جامعه خود رشد و پرورش دهیم که این کار یک امر بسیار تاثیرگذار در روند رو به رشد انقلاب خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، عصر امروز در مراسم تجلیل از خواهران بسیجی کردستان اظهار داشت: بنده اذعان می کنم که از روحیه و ولایتمداری مردم کردستان انرژی می‌گیرم و از خدمت به مردم خونگرم و انقلابی استان احساس افتخار و خوشحالی می کنم.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: مردم کردستان همواره نشان داده اند که دوستدار اهل‌بیت(ع)، مجاهد فی سبیل الله و اهل ایثار و شهادت هستند.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی و رشادت‌های «شهیده ناهید فاتحی کرجو» در دوران هشت ساله دفاع مقدس، عنوان کرد: نقش و جایگاه بانوان مسلمان در هشت سال دفاع مقدس بسیار پررنگ و تاثیرگذار بود و شهید ناهید فاتحی کرجو از این بانوان شهید در دوران دفاع مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: زنان با حضور، اهدای خون، تربیت و پرورش فرزندان و پشتیبانی از جبهه‌های جنگ؛ نقش ویژه‌ و پررنگی در دوران دفاع مقدس داشتند

وی با اشاره به اینکه شهیده ناهید فاتحی کرجو و بانوان رزمنده چهره‌ای باصداقت و نجابت دارند، بیان داشت: مدافعان حرم به نوعی ادامه دهنده راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می باشند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی در پایان بیان کرد: باید بتوانیم که روحیه جهاد، ایثار و معنویت را در جامعه خود رشد و پرورش دهیم که این کار یک امر بسیار تاثیرگذار در روند رو به رشد انقلاب خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha