پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
خاطره گویی فرمانده بسیجی دوران دفاع مقدس حاج محمد طالبی

حوزه/ مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان راه و رسم ادامه راه شهدا و خاطره گویی فرمانده بسیجی حاج محمد طالبی، در مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، فرمانده بسیجی حاج محمد طالبی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع مدیر حوزه علمیه استان، مدیریت، اساتید و طلاب مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه، گفت: وقتی که شعار دادیم و گفتیم: جنگ جنگ تا پیروزی و با عنایات الهی و امداد غیبی بر دشمن غلبه پیدا کردیم، پس تا ظهور جنگ حق و باطل ادامه دارد.

فرمانده بسیجی دوران دفاع مقدس ادامه داد: دشمن وقتی که در دفاع مقدس شکست خورد، به سراغ شبیخون فرهنگی رفت و جنگ را وارد خانه های ما کرد، نباید غفلت کرد که الآن در جنگ نرم هستیم.

طالبی با اشاره به اینکه شما طلاب انقلابی در کنار دروس حوزوی باید راوی فرهنگ دفاع مقدس باشید، افزود: شما شاگردان مکتب امام صادق(ع) باید همچون روحانیون رزمی، تبلیغی در جبهه های حق علیه باطل، در جبهۀ جنگ نرم به دنبال اجرای فرامین حکیمانۀ رهبری حکیم باشید.

وی در پایان با بیان خاطراتی از رشادت‌های بیادماندنی رزمندگان غرب کشور در دوران دفاع مقدس، از جمله نیروهای مردمی گیلانغرب و قصر شیرین، گفت: ما در دفاع مقدس با دست خالی مقاومت کردیم و اگر عنایت، اخلاص، توکل و توسل به اهل بیت(ع) نبود، در جنگ پیروز نمی شدیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha