جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
علی اصغر دریایی

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به دغدغه مندی حوزه علمیه کردستان در بحث توسعه سطح کیفی آموزش ها در مدارس استان گفت: بی گمان تاثیر برگزاری دوره های «مهارت های تدریس» را در سال های آینده در خروجی مدارس استان به عینه خواهیم دید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی امروز در جمع برخی از اساتید و معاونان حوزه علمیه استان کردستان، بیان کرد: یکی از مسائلی که امروز در بحث تدریس همواره مورد تاکید اساتید این بخش است، مسئله به روز بودن روش های تدریس است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: یکی از ملزومات برای مراکز آموزشی مانند حوزه های علمیه به روز کردن روش ها و مهارت های تدریس می باشد که خوشبختانه در هفته های قبل این امر به همت حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر، مدیر حوزه علمیه استان کردستان تحقق پیدا کرد.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان ادامه داد: برگزاری کلاس های مهارت های تدریس که در مدرسه علمیه شهرستان کامیاران با حضور 42 نفر از مدیران، اساتید و کادر مدارس علمیه سطح استان برگزار گردید، رضایت کامل شرکت کنندگان را فراهم آورد.

ادامه داد: در این دوره که به مدت سه روز برگزار شد، حوزویان با آخرین متدهای روش تدریس آشنا شدند که بی شک این امر تاثیر مهمی در بهبود هرچه بیشتر مباحث آموزشی در مدارس علمیه این استان خواهد داشت.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان، ادامه داد: امیدواریم که برگزاری چنین دوره هایی که به معنای واقعی کلمه، دوره هایی کاربردی و ارزشمند هستند با حمایت مسئولان و متولیان امر چهره منظم تری به خود بگیرند.

دریایی با اشاره به دغدغه مندی حوزه علمیه کردستان در بحث توسعه سطح کیفی آموزش ها در مدارس علمیه این استان، گفت: بی گمان تاثیرات برگزاری دوره های «مهارت های تدریس» را در سال های آینده در خروجی مدارس علمیه استان کردستان به عینه خواهیم دید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha