جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گردان تبلیغی رزمی

حوزه/ در جلسه هم اندیشی مدیران حوزه و بسیج طلاب لرستان بر تشکیل گردان رزمی تبلیغی بیت المقدس طلاب و روحانیون این استان تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، در جلسه هم اندیشی مدیران حوزه و بسیج طلاب لرستان بر تشکیل گردان رزمی تبلیغی بیت المقدس طلاب و روحانیون این استان تاکید شد.

در این جلسه که امروز در ساختمان مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، با اشاره به اینکه باید با برنامه ریزی هدفمند و منسجم فعالیت های تبلیغی و رزمی به نحو مطلوبی انجام شود، افزود: امید می رود با همت جهادی شاهد تعمیق و توسعه فعالیت های دینی و قرآنی در جامعه باشیم.

مدیر حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه برای تشکیل گردان رزمی تبلیغی بیت المقدس باید فعالیت های تبلیغی با محتوا برنامه ریزی و اجرا شود، خاطرنشان کرد: در این راستا  مبلغان و بسیجیان در تامین محتوای برخی سایت های تبلیغی بسیجی همتی مضاعف داشته باشند. 

وی با اشاره به اینکه امروز استکبارستیزی و دشمن شناسی باید در رأس برنامه های تبلیغی برای مخاطبان بویژه نسل جوان قرار گیرد، یادآور شد: مبلغان و بسیجیان باید در این زمینه علاوه بر بصیرت افزایی در ارتقاء روحیه انقلابی افراد و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیز تلاش خود را بکار گیرند.

در ادامه حجت الاسلام درویشی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان و حجت الاسلام شاهیوند مسئول بسیج طلاب و روحانیون لرستان نیز از آمادگی بسیج و سپاه برای اجرای برنامه های مشترک تبلیغی رزمی و برنامه ریزی برای تشکیل گردان رزمی تبلیغی بیت المقدس طلاب و روحانیون لرستان خبر دادند.

 تاکید بر تشکیل گردان سایبری طلاب و روحانیون، تامین محتوای علمی سایت های تبلیغی و بصیرتی و پاسخ به شبهات و سوالات مخاطبان در فضای مجازی از دیگر محورهایی بود که در این جلسه هم اندیشی در خصوص آنها بحث  تبادل نظر شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha