پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان مسئله معیشت را یکی از عرصه‌های مبارزه با دشمنان عنوان کرد و گفت: امروز در کنار شرایط جنگی که با آن مواجهیم، در تقابل با فرعون‌هایی نیز هستیم که خود را ابرقدرت می‌دانند و معرفی می‌کنند و سال‌ها است که علیه ملت ایران تحریم‌های ظالمانه‌ای را ایجاد کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در آئین افتتاح مجتمع ۱۱۴ واحدی کوی شهید قهرمان در همدان که با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار داشت: امروز باید یاد کنیم از شهدای ارتش جمهوری اسلامی که با وجود آنکه در آغاز جنگ تنها ۱۹ ماه از پیروزی انقلاب زمان گذشته بود و بسیاری از فرماندهان طاغوت از کشور خارج شده بودند، اما با جهت‌گیری الهی، برای دفاع از دین و وطن به میدان آمدند و ارتش جمهوری اسلامی را شکل دادند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی جهان بینی را در نزد ملت تغییر داد، گفت: آنچه که زمینه ساز تربیت بزرگانی همچون شهید صیاد شیرازی در ارتش بود، ایجاد تغییر در انگیزه‌ها و جهان‌بینی‌ نیروها بود.

امام جمعه همدان، وجود فرماندهان و نیروهای ارتش را مایه فخر و مباهات دانست و خاطر نشان کرد: امیرالمومنین(ع) در خصوص معیشت کارکنان و زیر دستان فرموده‌اند که هر مسوولی نسبت به بهبود وضعیت معیشت کارکنان خود دارای مسئولیت است و لذا باید این موضوع را افرادی که داری مسئولیت هستند جدی گرفته و برای بهبود آن تلاش کنند.

وی مسئله معیشت را یکی از عرصه‌های مبارزه با دشمنان عنوان کرد و گفت: امروز در کنار شرایط جنگی که با آن مواجهیم، در تقابل با فرعون‌هایی نیز هستیم که خود را ابرقدرت می‌دانند و معرفی می‌کنند و سال‌ها است که علیه ملت ایران تحریم‌های ظالمانه‌ای را ایجاد کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه ملت و نیروهای نظامی و انتظامی ما هیچ‌گاه در برابر دشمنان سر خم نخواهند کرد، خاطر نشان کرد: در این مجموعه که امروز تعدادی از آن به بهره‌برداری می‌رسد باید در کنار سخت منازل مسکونی، نسبت به ایجاد امکاناتی همچون مسجد و اماکن تفریحی اقدامات لازم صورت گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha