پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدخدایی

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دفاع هشت ساله یک مسئله را به ما اثبات کرد و آن این که تنها راه نجات و پیروزی مقاومت است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدخدایی در گفتگو با خبرگزاری حوزه در مشهد به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به آیه «أُذِنَ لِلَّذینَ یُقاتَلونَ بِأَنَّهُم ظُلِموا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلیٰ نَصرِهِم لَقَدیرٌ﴿حج/39﴾» ضمن گرامی داشت این هفته، مجاهدت رزمندگان ، ایثارگران، خانواده‌های شهدا و جانبازان را ارج نهاد.

وی افزود: اگر امروز کشور ما آبرومند و سر بلند است در اثر پایداری این ایثارگران می باشد؛ ملت در آن دوران یکپارچه قیام کرد و توانست کشور را حفظ کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدخدایی با اشاره به اینکه اقشار مختلف مردم توانستند استکبار را شکست بدهند، گفت: دفاع هشت ساله یک مسئله را به ما اثبات کرد و آن این  که تنها راه نجات و پیروزی مقاومت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تجاوز بزرگ رژیم بعث و پشتوانه مالی و نظامی استکبار جهانی از آن، خاطرنشان کرد: آنان فکر می کردند چند روزه کار نظام اسلامی تمام است ولی شیر مردان کشور در برابر حملات شان در جبهه ها ایستادند و با الگو گرفتن از عاشورا به دنیا نشان دادند که تنها راه رهایی، مقاومت است.

وی افزود: امام راحل ۱۵ سال مقاومت کرد و پیروز شد، رزمندگان هشت سال ایستادگی کردند و موفق شدند، مقاومت در سوریه و عراق به نصرت رسید و یمن هم در آستانه پیروزی است؛ این امر یعنی، ملتی موفق است که مقاوم باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدخدایی تاکید کرد: باید پویا بود و در همه ابعاد معنوی، فرهنگی، سیاسی، علمی، دفاعی و اقتصادی رشد کرد زیرا ایستایی خطری است که ملت ها را تهدید می کند.

وی تصریح کرد: این امر که پویا باشیم، وظیفه همه ملت و به ویژه مسئولان است تا نگذارند کشور به سمت خمودی و ایستایی برود و از سوی دیگر نیز اجازه ندهیم که افراد فاسد میدان داری کنند.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha