چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز آموزش مهارت های کاربردی

حوزه/ از سوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه حجت الاسلام محمدحسن زنگویی به عنوان مسئول مرکز آموزش مهارت های کاربردی حوزه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیین تکریم و معارفه مسئول مرکز آموزش مهارت های کاربردی حوزه های علمیه، با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری، سرپرست معاونت تبلیغ  و امور فرهنگی حوزه های علمیه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی میرمطلّبی، مدیر سابق این مرکز در ابتدای نشست، گفت: مرکز آموزش مهارت های کاربردی تبلیغ با آمدن آیت الله اعرافی رونق بیش از پیش گرفت و با هدف گذاری دقیق تری به کارش ادامه داد.

وی ضمن ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های این مرکز گفت: یکی از فعالیت های مهم این مرکز تدوین درختواره های دانشی مهارتهای کاربردی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری در ادامه این نشست گفت: ما در معاونت تبلیغ در حدود دوهفته روی موضوع انتخاب شخص جایگزین مدیر مرکز آموزش مهارت های کاربردی حوزه هم اندیشی و بحث نمودیم و نهایتاً به این رسیدیم که حجت الاسلام محمدحسن زنگویی را برای این امر انتخاب نماییم.

وی افزود: امیدواریم وی  نیز بتواند راهی را که حجت الاسلام میرمطلّبی رفته ادامه دهد و به موفقیت های چشمگیری در این راه دست یابد.

حجت الاسلام محمدحسن زنگویی در پایان این نشست گفت: استارت این کار و تأسیس این مرکز بر اساس تأکید ویژه رهبری بوده است و ما امیدواریم آن چیزی را که مورد نظر مقام معظم رهبری است بتوانیم به نتیجه برسانیم.

وی افزود: در جلسه ای که با مدیر حوزه های علمیه داشتیم هفده نکته را به ما گوشزد نمود و همین امر نشانگر اهمیت این مرکز و فعالیت های آن برای وی است.

مدیر جدید مرکز آموزش مهارت های کاربردی حوزه بیان داشت: مهمترین نکاتی که آیت الله اعرافی به ما گوشزد نمود، مسائلی از قبیل توجه به استادمحوری، تربیت استاد، تعامل با سایر معاونت ها، توجه به ظرفیت های سایر استان ها بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha