جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز آموزش مهارت های کاربردی، حجت السلام والمسلمین ملانوری

حوزه/ سرپرست معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه گفت: برنامه ما بر این است که در هر استان یک مدرسه به طور مجزا تبدیل به مرکز آموزش مهارت های کاربردی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری در آیین تکریم و معارفه مدیر مرکز آموزش مهارت های کاربردی حوزه  که  در این مرکز برگزار شد گفت: حجت الاسلام زنگویی  مسئول  جدید مرکز آموزش مهارت های کاربردی حوزه، از نیروهای قدیمی و کارکشته معاونت تبلیغ حوزه های علمیه بود  که دارای سواد کافی، تجربه ی زیاد و قدرت تعامل خوبی با همکاران است.

سرپرست معاونت تبلیغ حوزه های علمیه گفت: امیدواریم  وی نیز بتواند راهی که حجت الاسلام میرمطلّبی رفته را ادامه دهد و به موفقیت های چشمگیری در این مسیر دست یابد.

وی اظهار داشت: پیشنهاداتی از معاونت های مختلف مدیریت حوزه های علمیه آمده است که این مرکز به ساختمان مرکز عالی تبلیغ منتقل شود و یک هم افزایی بین این دو نهاد حوزوی اتفاق بیفتد.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری تصریح کرد: ما نیز به دنبال این تغییر مکان هستیم تا بتواند نتایج مثبتی را به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به اولویت های کنونی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه گفت:  باید طرح آمایش حوزه های علمیه را مد نظر داشته باشیم و هم دوره های مختلفی که وظیفه ی معاونت تبلیغ است.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری در ادامه خاطرنشان کرد: ما باید در درختواره دانشی مهارت های تبلیغ هر آنچه را که نیاز جامعه امروز است در نظر بگیریم

 وی گفت: با مجموعه های مرتبط با موضوعات جدید تبلیغی همچون رسانه و فضای مجازی، ارتباطات خوبی برقرار شده تا از ظرفیت های آن ها در راستای تبلیغ دین مبین اسلام استفاده شود.

سرپرست معاونت تبلیغ حوزه های علمیه تصریح کرد: مدارس تازه ساختی داریم که فضای لازم برای استقرار نیروهای متخصص در زمینه ی تبلیغ و آموزش مهارت های کاربردی را دارند و در صدد استقرار این نیروها در قم و سایر استان ها هستیم.

وی افزود: برنامه ما بر این است که در هر استان یک مدرسه نیز به طور مجزا تبدیل به مرکز آموزش مهارت های کاربردی شود.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری گفت: در موضوع هنر برنامه ی ما آموزش طلاب برای حضور در رسانه و فضای مجازی خواهد بود.

وی عنوان داشت: جشنواره «هنر آسمانی» را نیز خواهیم داشت که از استان های مختلف آثار تولیدی را به قم می فرستند و در این جشنواره بهترین های آن ها برگزیده شده و جوایزی را دریافت خواهند کرد؛ هر سال نزدیک به سه هزار اثر هنری از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال می شود.

سرپرست معاونت تبلیغ حوزه های علمیه تصریح کرد: ما حقیقتاً به دنبال آموزش هستیم و آموزش به معنای دوره های مقطعی و چندروزه نیست؛ آموزش باید عمیق و دقیق باشد و ما به دنبال این هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha