شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار آیت الله سید عباس میریونسی با اساتید، کادر و خدام مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور

حوزه / تولیت مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) کنگاور با تاکید بر این که فقها و علما سنگربانان دفاع از شرع مقدّس هستند، گفت: اساتید در پرورش طلاب حرف اول را می زنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری« حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید عباس میریونسی، در دیدار صمیمی اساتید، کادر و خدام مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: حوزه های علمیه در عصر غیبت، مقدس ترین جایگاه برای تربیت علمای ربانی و مبلغان دین خدا در مسیر هدایت خلق الله بوده و هستند.  

تولیت مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور در ادامه با تمسک به آیه ۲۸ سوره رعد که می فرماید: «الَّذِینَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِکْرِ اللَّهِ أَلَا بِذِکْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ»، یاد خدا را بزرگترین سرمایه طلاب دانست و گفت: از اساتید درخواست دارم تا ذکر الهی، این مفهوم حیاتی را در روح طلاب نهادینه نمایند و ایشان را با یاد خدا مأنوس کنند.

وی با تاکید بر این که اساتید در پرورش طلاب حرف اول را می زنند، تصریح کرد: فقها و علما سنگربانان دفاع از شرع مقدّس هستند و در عصر ما امامین انقلاب و مراجع عظام این نقش را به خوبی ایفا کردند، لذا از خداوند منّان می خواهم که این توفیق را هم به شما طلاب ارزانی بدارد.

استاد حوزه ضمن تقدیر و تشکّر از زحمات اساتید، عملکرد دلسوزان فعال در موضوع تعلیم و تربیت طلاب، از تلاش های دست اندرکاران مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور قدردانی کرد.

وی در پایان پس از ذکر مصیبت سید الشهدا(ع) و توسل به حضرات معصومین (ع) برای آیت الله ممدوحی طلب رضوان و غفران الهی کرد.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین ملکی، مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدّس، خصوصاً شهید والامقام سید محمد حسن میر یونسی، به ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های این مدرسه پرداخت و معاونان و اساتید جدید مدرسه را معرفی کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha