جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 نارضایتی ۶۳% مسلمانان بریتانیا از محصولات حلال سوپرمارکت‌ها

 حوزه/ مطالعه جدید نشان می‌دهد، زمان آن رسیده که سوپرمارکت‌های بریتانیا درباره نحوه برخورد با مشتریان مسلمان تجدیدنظر کنند و برای راضی نگه داشتن ۴ میلیون مشتری مسلمان ابتکارهای جدیدتری به کار بگیرند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از retailtimes، یک مطالعه جدید نشان می‌دهد، ۶۳% مسلمانان بریتانیا می‌گویند محصولات مرتبط با ماه مبارک رمضان و همچنین کالاهای حلال و اسلامی توزیع شده در سوپرمارکت‌های این کشور از روندهای تجاری منسوخ شده استفاده می‌کنند و شکاف عمیقی بین مشتری و تولید کنند وجود دارد.

ماد اورنج، یک آژانس خلاقیت برنده جایزه که به برندها و مارک‌های تجاری کمک می‌کند تا با مخاطبان مختلف ارتباط برقرار کنند یافته‌های خود را در رابطه با غذاها و نوشیدنی‌ها ارائه داد و این تحقیق که از نوع خود بی‌نظیر بود، انگیزه‌ها، رفتارها و نگرش‌های مسلمانان بریتانیا را در ارتباط با غذا، خرید مواد غذایی، مصرف نوشیدنی‌های فاقد الکل و سایر موارد مختلف نشان داد.

این یافته ها همچنین چگونگی تغییر سریع فرهنگ و سبک زندگی اسلامی بریتانیا و چگونگی نقش مارک های تجاری در ایجاد روابط عمیق تر با آنها را بررسی کرد.

براساس یافته‌های این تحقیق مسلمانان بریتانیا از مواد غذایی و آشامیدنی در سوپرمارکت‌ها رضایت نداشته و نیاز به کمپینی با محتوا و طرح کاملا خلاقانه و تایید شده برای ایجاد رضایت در ۴ میلیون مسلمان این کشور به ویژه در ماه رمضان و اعیاد است و زمان آن رسیده که سوپرمارکت‌های بریتانیا درباره نحوه برخورد با مشتریان مسلمان تجدیدنظر کنند.

این نظرسنجی با بیش از ۱۰۰۰ مسلمان ۱۸ تا ۴۵ ساله که در انگلیس زندگی می‌کنند ، نشان داد که آنها می‌خواهند مارک های تجاری، اجتماعی و فرهنگی مدرن خود را با برآورده ساختن خواسته‌هایشان برای تجارب غذایی و آشامیدنی گسترده تر و متنوع تر، فراتر از گزینه های معمول عرب و هند، تشخیص دهند.

طبق این تحقیق، به طور متوسط ​​مسلمانان انگلیس مایلند ۲۲ دقیقه رانندگی را تحمل کنند تا بتوانند به سوپرمارکتی بروند که دامنه محصولات حلال بهتری داشته باشد. با درنظر گرفتن اینکه سالانه ۳.۵ میلیارد پوند برای خرید غذاهای حلال در سراسر انگلیس هزینه می شود، این یک فرصت بزرگ برای سوپرمارکت ها وجود دارد.

مسلمانان در انگلیس با درآمد بیشتر و انگیزه بالا، همچنان یک گروه مصرف کننده نسبتاً دست نخورده هستند که نیاز به تعامل موثر برندهای تجاری دارند.

این تحقیق نشان داد که ۶۳٪ از مسلمانان انگلیس احساس می‌کنند که سوپرمارکت‌ها فعالیت های منسوخ شده خود را از طریق سهام ، محتوا و طراحی محصولات حلال ادامه می‌دهند و ۶۹٪ از مسلمانان انگلیس احساس می‌کنند که سوپرمارکت ها و مارک های مواد غذایی درکی از خانواده‌های مسلمان نداشته و یک شکاف بزرگ بین مصرف کننده و تولیدکننده محصول وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha