جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار نمایندگان ولی فقیه در استان های شمال غرب کشور

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی با اشاره به محورهای نشست‌های نمایندگان ولی فقیه در چهار استان شمال‌غرب کشور، گفت: بررسی مسائل اقتصادی و معیشتی مردم و نقش ائمه جمعه و روحانیت استان‌ها در مسائل معیشتی یکی از محورهای مهم این نشست بود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در حاشیه نشست مشترک نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌های آذربایجان‌غربی، شرقی، اردبیل و زنجان، به بیان محورهای این نشست پرداخت و اظهار داشت: نمایندگان ولی‌فقیه در چهار استان شمالغرب کشور بصورت فصلی نشست مشترکی برگزار می‌کنند و در مورد مباحث فرهنگی، سیاسی استان‌ها و منطقه مشورت و تصمیماتی را اتخاذ می‌کنند.

 وی در ادامه خاطر نشان کرد: در بعضی از مواقع تصمیمات اتخاذ شده به صورت پیشنهاد محضر مقام معظم رهبری ارسال می‌شود.

امام جمعه ارومیه در ادامه به بیان محورهای اصلی نشست امروز نمایندگان ولی‌فقیه در چهار استان، در ارومیه پرداخت و اضافه کرد: این نشست در سه محور عمده اتفاق افتاد که یکی از محورها بررسی مسائل اقتصادی و معیشتی مردم و نقش ائمه جمعه و روحانیت استان‌ها در مسائل معیشتی، کمک به مردم و مطالبه حل مشکلات مردم از مسئولین بود که مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

وی در ادامه بیان داشت: محور دیگر گفتگوها مسئله قره‌باغ و درگیری کشور آذربایجان با ارمنستان است که مباحث مطروحه به صورت اطلاعیه به اطلاع مردم خواهد رسید.

نمایندگان ولی فقیه در آذربایجان‌غربی در پایان افزود: محور دیگر این نشست مباحث و مسائل حوزه‌های علمیه چهار استان است که در این مورد نیز به بیان مباحث معیشتی و علمی حوزه‌ها پرداخته شده و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.
انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha