جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پیام آیت الله سعیدی در پی درگذشت محمد حسین امین جعفری

حوزه/ تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با صدور پیامی درگذشت محمد حسین امین جعفری را تسلیت گفت و تاکید کرد: این چهره فرهنگی و یادگار دوران دفاع مقدس علاوه بر اینکه به عنوان خادم افتخاری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به زائران خدمت‌رسانی می‌کردند نزدیک به 10 سال در دفتر واقفین و خیرین این آستان شریف منشأ خدمات فراوانی بودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و نماینده ولی‌فقیه در استان قم با صدور پیامی درگذشت محمد حسین امین جعفری را تسلیت گفت که متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت جناب آقای محمد حسین امین جعفری موجب تأسف و تأثر گردید. آن مرحوم از جوانی کار خود را با خدمت در آموزش و پرورش و حوزه تعلیم و تربیت آغاز و در مسئولیت‌های مختلف از جمله کسوت مدیر کلی آموزش و پرورش استان قم خدمات شایانی ارائه کردند، مشارکت در امور خیریه و عام المنفعه و رسیدگی به خانواده‌های نیازمند از جمله خدمات ماندگار ایشان می‌باشد. این چهره فرهنگی و یادگار دوران دفاع مقدس علاوه بر اینکه به عنوان خادم افتخاری حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها به زائران خدمت‌رسانی می‌کردند نزدیک به ۱۰ سال در دفتر واقفین و خیرین این آستان شریف منشأ خدمات فراوانی بودند.
این ضایعه را به خانواده محترم ایشان به ویژه همسر محترمه، فرزندان و دیگر بستگان و همچنین جامعه فرهنگی استان قم و خادمان حرم مطهر تسلیت گفته و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه الهی را مسئلت می‌نمایم.

سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی فقیه در استان قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha