جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کتابخانه

حوزه/ در نشست مدیر کل کتابخانه های عمومی هرمزگان با مدیر حوزه علمیه استان بر ضرورت توسعه فرهنگی تاکید شد. ‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، حجت‌الاسلام محمد ذاکری، عصر امروز در نشستی با مدیر حوزه علمیه هرمزگان فرهنگ را مبنای تمام کارها بیان کرد و گفت: کشور ما انقلاب ما و حتی دین ما دین فرهنگی است ما باید بتوانیم فرهنگ را اصلاح و توسعه‌ دهیم.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان افزود: انقلاب اسلامی ما یک انقلاب فرهنگی بود و فرهنگ مانند اکسیژن است. اگر ما کار فرهنگی و توسعه فرهنگی را مبنا قرار ندهیم مانند آن است که اکسیژنی برای حیات نداریم.

حجت‌الاسلام ذاکری تصریح کرد: امروز کشور دچار تهاجم فرهنگی است و ما باید بتوانیم در تمام سطوح فرهنگ ناب اسلامی و اعتقادی خودمان را توسعه دهیم؛ یکی از بهترین فرهنگ سازی ها می تواند تقویت فرهنگ مطالعه و کتابخوانی باشد.

حجت الاسلام حقیقی، مدیر حوزه علمیه هرمزگان هم در این نشست، با اشاره به ظرفیت کتابخانه های استان، بر ضرورت تقویت پژوهش در مدارس تاکید کرد و گفت: طلاب مدارس علمیه باید به سمت پژوهش حرکت کنند و یکی از مهم ترین منابع کتاب ها و کتابخانه های تخصصی دینی است.

این دیدار با حضور معاونین پژوهش مدارس علمیه استان هرمزگان با رعایت پرتوکل های بهداشتی، در سالن جلسات اداره کل کتابخانه های استان هرمزگان  انجام شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha