شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 921393
۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۹
امام جمعه جدید زابل

حوزه/ در مراسمی حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی به‌ عنوان امام جمعه جدید زابل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در سیستان‌وبلوچستان، آیین تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان زابل، با حضور حجت‌الاسلام عباس رضوانی‌نسب، معاون بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی که پیش از این مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان و امام جمعه موقت زاهدان بود، به‌عنوان امام جمعه زابل معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام علی‌اکبر کیخا که ۶ سال عهده دار امامت جمعه این شهرستان بود، تشکر و قدردانی شد.

حجت‌الاسلام رضوانی‌نسب، معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در این مراسم بیان کرد: امام جمعه در حکم محور وحدت در هر شهرستانی است، برای تقویت کارآمدی نظام باید کنار یکدیگر بود و مدیران رویکرد عقلانی به حوزه شهرستان داشته باشند و با توجه به اینکه تحریم‌ها شرایط را شکننده کرده است، تنها با همکاری همه‌جانبه می‌توان از مشکلات عبور کرد.

وی اظهار کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام و خدمت به مردم، رسالت مهم امام جمعه است و وقتی گفته می‌شود نظام، منظور دولت و نظام است که همه در مجموع، نظام را تشکیل می‌دهند.

معاون بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به نقش کلیدی نماز جمعه اشاره کرد و افزود: فشارهای اقتصادی دشمن فقط مربوط به دولت نیست، بلکه دشمنان این اقدامات را علیه نظام و انقلاب اسلامی انجام می‌دهند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احسان IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    1 1
    با سلام بنده برای اولین بار که صدای نافذ ایشان رو از شبکه اجتماعی شنیدم دلم گواهی داد با انسان بزرگی طرف هستیم ، خدا حفظشان کند انشاءالله مردم زابل قدر این عالم عزیز رو بدانند.