پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: وظیفه شناسی و زمان شناسی از الزامات مهم توفیق طلاب انقلابی در هدایت جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری در جمع مسئول، مدیران و کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم که در سالن جلسات حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد، با اشاره به مهم ترین الزامات و بایسته های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی در دهه پنجم عمر انقلاب اظهار داشت: همه ما به خصوص طلاب و روحانیون بسیجی و علما و حوزویان نسبت به حفظ و حراست از انقلاب و ارزش های آن، مسئولیت و وظیفه داریم و در این باره باید با بصیرت و مجاهدت انقلابی به سهم خود در تحقق منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری بکوشیم.

وی با تأکید بر این که وظیفه شناسی و زمان شناسی از مهم ترین الزامات موفقیت طلاب و روحانیون انقلابی در انجام این رسالت مهم است، افزود: وظیفه اصلی حوزویان در جامعه، هدایت مردم به سمت ارزش های دینی و الهی است و در این راستا بی شک حوزه و طلبه انقلابی می تواند بار سنگین این مسئولیت را به خوبی بر دوش بکشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم همچنین گفت: ما باید بکوشیم که مردم را هر چه بیشتر و بهتر به سمت شاخصه های سبک زندگی اسلامی سوق دهیم و لازمه این کار این است که در درجه اول خودمان در سایه تهذیب نفس، اخلاص، تقوا و اخلاق مداری سبک زندگی مان بر اساس معیارهای اسلامی و الهی باشد.

وی بیان داشت: به خصوص در وضعیت امروز جامعه و در مواجهه با مردم و نسل جوان باید ما با سعه صدر، خوش اخلاقی، خلاقیت و نوآوری، علم و معرفت بالا و البته خوش سلیقگی در تبیین معارف الهی عمل کنیم و در این امور از اصل مهم مخاطب شناسی و شناخت اولویت ها غافل نشویم.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری همچنین افزود: واقعیت آن است که ما باید قبل از هر چیز ضرورت ها و اولویت های امروز جامعه را بشناسیم چرا که در غیر این صورت نمی توانیم به اهداف و افق های ترسیم شده دست پیدا کنیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha