شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تربیت معنوی

حوزه/ مدیر جدید حوزه استان سیستان و بلوچستان گفت: تلاش خواهیم کرد طلاب را در سه ضلع آموزشی، پژوهشی و تربیتی به صورت هماهنگ پرورش دهیم تا در آینده هرکدام بتوانند عضو موثری برای پیشبرد اهداف اسلام و نظام اسلامی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین رمضانی، عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر قدیم و جدید حوزه استان که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق(ع) برگزار شد، گفت: در تربیت طلاب حوزه لازم است افق دیدمان را تغییر دهیم و طلابی در تراز انقلاب اسلامی و بین المللی با رویکرد تقریبی تربیت نماییم نه اینکه طلبه ای برای منطقه خاص.

وی افزود: اگر دیدمان را تغییر دهیم و تلاش خود را برای پیشبرد کمی و کیفی حوزه افزایش دهیم خواهیم دید که یک طلبه از یک روستا یا شهرستان دورافتاده شخصیتی بین المللی خواهد شد و در امر ترویج معارف اهل بیت(ع) موفق خواهد شد.

مدیر جدید حوزه استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان ساخت: تلاش خواهیم کرد طلاب را در سه ضلع آموزشی، پژوهشی و تربیتی به صورت هماهنگ پرورش دهیم تا در آینده  هرکدام بتوانند عضو موثری برای پیشبرد اهداف اسلام و نظام اسلامی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین رمضانی با تشکر از آیت الله اعرافی گفت: از مدیر حوزه های علمیه بابت اعتمادی که به بنده داشتند صمیمانه تشکر می نمایم و همه ظرفیت ها و تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا کارها و برنامه های حوزه در این استان به صورت جدی عملیاتی  شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha