سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بنیاد مهدویت

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بر ضرورت تدریس معارف مهدوی در مدارس و دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: فعالیت در عرصه مهدویت توفیقی الهی و عظیم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، عصر امروز در  دیدار با مسئولان اجلاس منطقه ۵ کشوری مهدویت که با حضور استان های خوزستان، کرمانشاه، ایلام ، چهار محال بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، کردستان و لرستانن در خرم آباد برگزار شد، گفت: استان های غرب کشور شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده اند و استان ولایتمدار لرستان نیز در راه اعتلای اسلام 6 هزار و 300 شهید تقدیم کرده است.
 
امام جمعه خرم آباد عنوان کرد: خوشبختانه بنیاد فرهنگی مهدویت در سطح کشور و استان لرستان اقدامات بسیار خوبی انجام داده، ولی باید براساس مقتضیات خود را با زمان وفق بدهیم و با برنامه ریزی و انجام فعالیت های خلاقانه و با محتوا، رسالت ترویج فرهنگ مهدوی را در جامعه به خوبی انجام دهیم  . 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: برای توسعه فعالیت بنیاد مهدویت در استان ظرفیت های خوبی همچون اتحادیه دانش آموزان، مدارس، تشکل های دینی و مذهبی، بسیج و دانشگاه ها وجود دارد، البته در راه رسیدن به اهداف سختی هایی وجود دارد، همچون رسیدن به قله که اگر این چنین نباشد، پس به سمت قله در حرکت نیستیم .

وی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس به دنبال سختی های والفجر مقدماتی و کربلای ۴ پیروزی هایی در والفجر یک و کربلای ۵ محقق شد و این پیروزی ها از ناحیه خداوند یاری گر کسانی است که در مسیر اخلاص واقعی و رسالت جاودانه قدم برمی دارند. 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان یادآور شد: فعالیت در بنیاد مهدویت یک توفیق الهی است که به عنوان سفیران مهدویت رزق معنوی، فرهنگی و دینی  است که در نظام جمهوری اسلامی گسترده شده و این گونه فعالیت ها توفیق الهی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha