جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار حجت الاسلام المسلمین عزیزی مدیر حوزه علمیه سیستان وبلوچستان  با آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر سابق حوزه علمیه سیستان و بلوچستان با اشاره به لزوم تهیه برنامه های بلندمدت برای حوزه استان گفت: پیش نویس برنامه ۵ساله حوزه استان را آماده کردیم که با حجت الاسلام والمسلمین رجایی نیز مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین عزیزی، مدیر سابق حوزه سیستان و بلوچستان و امام جمعه زابل، عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر قدیم و جدید حوزه استان که در سالن جلسات مدرسه علمیه امام صادق(ع) برگزار شد با اشاره به خدمات اجتماعی طلاب و روحانیون در عرصه جهاد سلامت در این استان گفت: همزمان با شیوع کرونا در کشور، طلاب و روحانیون سیستان و بلوچستان برای خدمت رسانی وارد عرصه جهاد سلامت شده و در این رابطه توانسته اند خدمات بسیار شایسته ای در بحث ضد عفونی معابر، مساجد، حسینیه ها، امکان تجاری و... ارائه دهند.

امام جمعه زابل  ادامه داد: باشیوع ویروس کرونا به محض اطلاع از دفن متوفیان کرونایی بدون رعایت مسائل دینی، با اجازه از نماینده ولی فقیه در استان وارد این عرصه شدیم و تغسیل و کفن و دفن بیماران کرونایی را براساس پروتکل های وزارت بهداشت به عهده گرفتیم تا جلوی هر گونه انتقال ویروس نیز گرفته شود.

مدیر سابق حوزه علمیه سیستان و بلوچستان با اشاره به لزوم تهیه برنامه های بلندمدت برای حوزه استان گفت: پیش نویس برنامه ۵ساله حوزه استان را آماده کردیم که با حجت الاسلام والمسلمین رجایی نیز مطرح شده است.

وی با بیان این که حوزه علمیه این استان از مباحث اخلاقی، تهذیبی و تبلیغی غافل نبود اظهار کرد: یکی از فعالیت های اساتید و مدیران مدارس علمیه  بارگذاری مباحث اخلاقی از سیره بزرگان دین و علما و  و ارائه مباحث اخلاقی در ابتدای هر درسی است.

امام جمعه زابل در پایان با آرزوی موفقیت برای مدیر جدید حوزه استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان ساخت: امسال علی رغم شیوع کرونا دوبرابر سال قبل طلبه پذیرش کرده ایم و خوشبختانه از حیث کیفی نیز رشد بهتری نسبت به سال قبل داشته اند که امیدواریم با پیگیری ها و تلاش های حجت الاسلام والمسلمین رمضانی این رشد کمی و کیفی بیش از پیش در حوزه استان ادامه پیدا کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha