جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار آیت الله سلیمانی با مدیر، معاونین و کارکنان مرکز مدیریت حوزه علمیه کاشان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کاشان از نصب پنل های خورشیدی در ۸ مدرسه علمیه این منطقه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین  منصور فرجی  امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه در حال حاضر  ۱۹ مدرسه علمیه خواهران  و برادران در منطقه کاشان فعال است، اظهار کرد: سال گذشته نظارت عمرانی حوزه های علمیه نجف آباد، خوانسار، گلپایگان، شهرضا و خمینی شهر به مدیریت حوزه علمیه کاشان سپرده شد.

 مدیر حوزه علمیه کاشان از نصب پنل های خورشیدی در ۸ مدرسه علمیه  منطقه کاشان با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان  خبر داد و افزود: مبالغ هزینه شده سایت های خورشیدی در قالب  تسهیلات  قرض الحسنه با تنفس شش ماهه در اختیار مدارس قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۱۴ نفر از مبلغین خواهر و برادر حوزه علمیه کاشان در قالب طرح امین در مدارس آموزش و پرورش مشغول خدمت هستند، ادامه داد: تاکنون ۴۰ هزار ساعت برنامه آموزشی در مدارس آموزش و پرورش کاشان برگزار کرده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی اظهار کرد: ۸۰ مبلغ برادر و خواهر  شهرستان آران و بیدگل نیز در مدارس آموزش و پرورش مشغول خدمت هستند.

وی به برگزاری ۷۰ دوره مهارت افزایی، سخنرانی ، کلاس داری  و روش جذب جوانان به مساجد در مدارس علمیه کاشان اشاره کرد و ابراز داشت: برگزاری جشنواره ممتازین قرآنی در مشهداردهال و طرح استعداد سنجی و ارزیابی طلاب با حضور۱۶۰  نفر در مدارس از دیگر اقدامات است.

مدیر حوزه علمیه کاشان، به برگزاری دوره مشاوره اسلامی در رشته های عمومی و تخصصی اشاره کرد و گفت: کاشان تنها مرکز بود که این دوره را با حضور ۱۴ خانم و ۱۴ آقا  در شش موضوع مشاوره قبل  و بعد از ازدواج، خانواده، تربیت فرزند، تحصیل ، روانشناختی  و چند شخصیتی برگزار کرد.

وی  همچنین به راه اندازی سطح سه رشته تخصصی مشاوره در کاشان  اشاره کرد و ادامه داد:  پس از ارزیابی و مصاحبه، ۱۵ نفر از طلاب در  این رشته مشغول گذراندن سطح ۳ مشاوره هستند.

حجت الاسلام فرجی تصریح کرد : بیش از ۶۰۰ ساعت دوره مشاوره خانواده، ازدواج، بعد از ازدواج، خانواده، کاهش طلاق و درگیری های خانوادگی تاکنون در کاشان برگزار شده است.

وی  در پایان از برگزاری ۵ دوره آموزشی برای اساتید خبرداد و گفت: ثبت نام طلاب در ۵ رشته تخصصی تاریخ ، تفسیر، مشاوره، تبلیغ  و مهدویت نیز در کاشان آغاز شده است.

در این دیدار، معاونان مدیریت حوزه علمیه کاشان گزارشی از اقدامات ارائه دادند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha