پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 921799
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۹
کلاس درس طلاب

حوزه/ مسئول دفتر مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به مصوبه ستاد ملی و ستاد استانی کرونا مبنی بر تعطیلی مراکز آموزشی استان، از تعطیلی یک هفته ای مدارس علمیه استان خبر داد.

حجت الاسلام عباس موسیوند مسئول دفتر مدیر حوزه علمیه استان، در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به مصوبه ستاد ملی و ستاد استانی کرونا مبنی بر تعطیلی مراکز آموزشی استان، اظهار داشت: از آنجایی که استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته و به لحاظ اهمیت سلامت طلاب، مدارس سطح استان تا پایان این هفته تعطیل خواهند بود.

وی با بیان اینکه از شروع سال تحصیلی در مدارس استان تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده و نظارت‌ها توسط مدیران و مسئولان مدارس نیز انجام شده، گفت: برگزاری یا عدم برگزاری کلاس‌ها بر اساس مصوبه ستاد کرونا است.

مسئول دفتر مدیر حوزه علمیه استان همدان افزود: طبق هماهنگی‌هایی که از قبل صورت گرفته و آنچه در ایام گذشته با آن مواجه بودیم، زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری کلاس‌ها در فضای مجازی تدارک دیده شده تا طلاب در تعطیلی مدارس از نظر علمی آسیب نبینند.

گفتنی است،بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا، محدودیت‌های یک هفته‌ای با هدف کمک به سلامتی مردم اعمال شده و همه مجموعه‌های دولتی و غیردولتی موظف به اجرای آن هستند، که از جمله آن می‌توان به تعطیلی یک هفته‌ای کلیه مراکز آموزشی از جمله مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های علمی، فنی و حرفه ای و زبان اشاره کرد که در این مدت باید آموزش تنها به صورت مجازی پیگیری شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha