پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نیروی انتظامی

حوزه/ شهردار قم با صدور پیامی فرا رسیدن سیزدهم مهر ماه روز نیروی انتظامی را گرامی داشت و این روز را به خادمان امنیت این مرز و بوم تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای نیروی انتظامی، این روز را تبریک گفت.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

بسمه تعالی

نیروی انتظامی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که با رویکرد خدمت‌محوری و امنیت‌مداری و مقید به اصول اخلاقی، رفتاری و اجتماعی الگویی موفق و شایسته برای تامین امنیت است و حضور هوشمندانه این عزیزان در مدیریت بحران‌ها و اقتدارشان در برخورد قاطعانه با مفسدان، تهدیدات ضد امنیتی، گروهک‌های تروریستی، اشرار و برهم زنندگان نظم، امنیت و آرامش عمومی به خوبی نمایان است. کاهش آمار جرائم در کشور حکایت از موفقیت این سرافرازان همیشه در میدان در ماموریت‌های خود دارد که هم در پیشگیری و هم در برخورد با متخلفان به خوبی عمل کرده اند.

بین مردم و نیروی انتظامی جدایی و فاصله‌ای نمی‌توان تصور کرد. این غیور مردان مدافع ‌امنیت مردم هستند و شمارشهدای این نیرو نشانه‌ی عزم راسخ آنان برای تامین امنیت پایدار در داخل مرزهاست.

تعدد و تنوع ماموریت‌های این نیروی مردمی، دلالت بر ظرفیت بالا و توانمندی آنها دارد و هر کس قصد تهدید و یا ضربه‌زدن به این نیروی الهی را داشته باشد؛ نشان می‌دهد که در محاسباتش دچار اشتباه شده و جز پشیمانی بهره‌ای نخواهد برد.

بی‌شک این مجاهدان سرافراز با بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای علمی و فناوری در گام دوم انقلاب مقتدرتر و با صلابت‌تر از گذشته می‌درخشند و با میثاق خود در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل تحت فرماندهی مقام عظمای ولایت با برنامه‌ریزی و سخت‌کوشی در سایه عنایات خاصه بقیة الله الاعظم امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) انجام وظیفه می‌نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت سیزدهم مهرماه روز نیروی انتظامی برای همه این دلاور مردان ، سلامتی وسربلندی آرزومندم. شایسته است ادای احترامی داشته باشیم محضر پاک و مقدس شهدای ناجا و خانواده معظم این شهیدان و عرض ارادتی به مقام والای جانبازان، ایثارگران و آزادگان این نیروی خدوم که نزد باریتعالی مقامی ویژه دارند.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha