پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست امام جمعه یزد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر ضرورت مدون و پویا شدن فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی شب گذشته در مراسم تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد با اشاره به مسائل و مشکلاتی که در زمینه پیگیری برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در سال جاری به وجود آمد، اظهار داشت: این فعالیت‌ها باید به شکلی مدون و برنامه ریزی شده از سر گرفته شود.

وی با تقدیر از تلاش‌های انجام شده توسط حجت الاسلام علی گندمی به عنوان دبیر قبلی این ستاد در استان، بیان کرد: حجت الاسلام صانعی، نیروی جوانی است که امیدواریم بتواند در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نیز موفق عمل کند.

امام جمعه یزد از مدیران استان و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد خواست تا به صورت مستمر و منظم در جلسات حضور داشته و نسبت به اجرایی شدن مصوبات اقدام کنند.

امر به معروف و نهی از منکر از مهجوریت خارج شود

حجت الاسلام علی گندمی، دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این نشست، اظهار داشت: در ستاد امر به معروف استان یزد فعالیت‌هایی در زمینه آموزش، شوراهای امر به معروف و اتحادیه اصناف با همکاری سپاه الغدیر و نیروی انتظامی انجام شد که امیدواریم این برنامه ها طبق برنامه ریزی انجام شده، استمرار یابد.

وی اظهار امیدواری کرد: همگان بتوانیم در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به نحوی عمل کنیم که در روز قیامت افتخار خدمت در این حوزه و خارج کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر از مهجوریت و مظلومیت را داشته باشیم.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید انقلابی و مستحکم باشد

دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد نیز در این مراسم با تأکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر نیاز به حمایت دارد و اگر حمایت نشود، اهداف آن محقق نخواهد شد، اظهار داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید یک ستاد انقلابی و مستحکم باشد تا کار به پیش برود.

حجت الاسلام ابوذر صانعی عنوان کرد: این ستاد از شتاب زدگی و تصمیم‌های عجولانه پرهیز خواهد کرد و کار علمی و با حکمت بر مدار فرهنگ سازی و آموزش را پیش خواهد برد.

وی افزود: وظیفه این ستاد در مرحله اول فرهنگ سازی و بعد حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر است و آموزش نیز به شکل تخصصی ارائه خواهد شد.

حجت الاسلام صانعی ابراز امیدواری کرد: مسئولان در ادارات خود، روحانیون در منابر و عموم جامعه نیز توسط گروه های جهادی بتوانند فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر را فراگیر و احیا کنند.

در این مراسم از تلاش‌های حجت الاسلام علی گندمی تجلیل و حجت الاسلام ابوذر صانعی به عنوان دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان یزد معرفی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha