جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه

حوزه/ جلسه تبیین پروژه "روح توحید نفی عبودیت غیر خدا"  با حضور اساتید مدعو در پژوهشگاه باقرالعلوم علیه السلام سازمان تبلیغات اسلامی برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه تبیین پروژه "روح توحید نفی عبودیت غیر خدا"  با حضور اساتید مدعو در پژوهشگاه باقرالعلوم علیه السلام در اداره کل تبلیغات اسلامی قم برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین فلاح شیروانی در این جلسه، ضمن تبیین پروژه "روح توحید"، بیان کرد: تشتت و نبود همّ و عزمِ واحد در بدنه نیروهای انقلابی، مساله ای است که جبهه انقلاب در عصر حاضر از آن رنج میبرد.

وی هم چنین با بر شمردن امتیازات اساتید و تبیین کنندگان مقاله "روح توحید" و بیان مختصات پروژه افزود: جمع حاضر،که بحمدالله از اساتید برجسته و صاحب فکر حوزه علمیه تشکیل شده، میتواند از افسران جبهه انقلاب پشتیبانی نظری و فکری کند.

حجت الاسلام والمسلمین شیروانی در ادامه با تشریح نقاط ضعف و قوت جبهه انقلاب گفت: پروژه روح توحید در راستای تولید و نشر کلام انقلابی است و اگر کلام انقلابی در فضای نیروهای انقلاب نشر داده شود، تشتت ها کمرنگ خواهد شد و رفته رفته همگرایی و عزم واحد، موتور پیشران جبهه انقلاب گشته و دشمنان و بدخواهان را مایوس خواهد کرد.

در پایان نیز هر کدام از اساتید، به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در جهت پیشبرد اهداف پروژه روح توحید پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha