شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ |۱۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 30, 2024
برگزیده

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه اصفهان از انتخاب و برگزیده شدن سه نفر از طلاب خواهر و برادرحوزه علمیه اصفهان که به مرحله کشوری جشنواره علامه حلی راه یافته بودند، به عنوان نفرات برتر خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین محسن جلالی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» دراصفهان، از معرفی سه نفر از طلاب خواهر  و برادر حوزه علمیه اصفهان به عنوان نفرات برتر جشنواره علامه حلی(ره) مرحله کشوری  خبرداد.

وی بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی همایش هاو  اجتماعات، با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه دراستان و مدیر حوزه علمیه استان، به صورت مجازی و وبینار در ارتباطی مستقیم با قم و با حضور آیت الله اعرافی، دو نفر از طلاب حوزه علمیه برادران و یک نفر از طلاب حوزه علمیه خواهران به عنوان نفرات برگزیده جشنواره علامه حلی(ره) معرفی شدند.

معاون پژوهش حوزه علمیه اصفهان اذعان کرد: آقایان سید محمد حسین طباطبایی و سعید محمد بیگی و خواهر طلبه مرضیه رنجبر از اصفهان نفرات برتر جشنواره علامه حلی(ره) در مرحله کشوری شدند.

وی خاطرنشان کرد: این نفرات برتر جشنواره علامه حلی(ره) با حضور در دفتر مدیر حوزه علمیه اصفهان مورد تجلیل  و تقدیر قرار گرفتند  و لوح سپاس و هدیه آنها به دست آیت الله طباطبایی نژاد اعطا شد.

وی در پایان ابراز کرد: سال گذشته  ۲۳ نفر از طلاب خواهر و برادر برگزیده مرحله استانی جشنواره علامه حلی(ره) از این استان به مرحله کشوری جشنواره معرفی شده بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha