شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تجلیل از برگزیدگان تفسیر قرآن کریم

حوزه/ظهر امروز مراسم تجلیل از برگزیدگان تفسیر قرآن کریم با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه و به صورت ویدئو کنفراس در سالن مرحوم آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، ظهر امروز مراسم تجلیل از برگزیدگان تفسیر قرآن کریم با سخنرانی آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه  و استاد محسن قرائتی و به صورت ویدئو کنفراس در سالن مرحوم آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه در قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش: این مراسم که به خاطر ویروس منحوس کرونا به صورت  محدود و در فضای مجازی برگزار شد از چند نفر به صورت نمادین تجلیل به عمل آمد.

بیش از ۷۰۰۰ نفر در این مسابقه ثبت نام کرده  بودند و به ۱۱۴ نفر از برگزیدگان هر گروه و در مجموع به  ۳۴۲ نفر جایزه از طرف ستاد تفسیر استاد قرائتی اهداء گردید.

 مسابقه بزرگ تفسیر قرآن کریم طلاب و خانواده های آنان  با اشراف و حمایت مالی حجت الاسلام و المسلمین قرائتی و  ستاد برگزاری مسابقات قرآن و حدیث مراکز حوزوی  از جمله مرکز خدمات حوزه- حوزه علمیه برادران- حوزه علمیه خواهران- حوزه علمیه اصفهان- حوزه علمیه خراسان – جامعه المصطفی العالمیه- جامعه الزهرا   با همت ستاد برگزاری مسابقات واقع در مدیریت قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور برگزار شد.
 

برای اطلاع از اسامی برگزیدگان مسابقه به روی لینک های زیر کلیک کنید:

 برگزیدگان مسابقه تفسیر ، گروه طلاب

برگزیدگان مسابقه تفسیر ، گروه همسر و فرزندان بالای ۱۵ سال

برگزیدگان مسابقه تفسیر ، گروه فرزندان زیر ۱۵ سال

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha