شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمد حسن رستمیان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رستمیان گفت: عرصه پژوهش علاوه بر کمیت، کیفی سازی شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، در نشست تجلیل از طلاب خواهر و برادر پژوهشگر و برگزیدگان جشنواره علامه حلی به میزبانی سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه خواهران استان سمنان اظهار داشت: پیشرفت پژوهش استان سمنان مایه افتخار است.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: عرصه پژوهش باید علاوه بر کمیت خصوصا در عرصه نیازمندی های جامعه امروز کیفی سازی شود.

وی با بیان اینکه همکاری حوزه علمیه برادران و خواهران در عرصه پژوهش امری ضروری است، افزود: به عنوان شروع این همکاری بحث جمعیت و راهکارهای جبران کوتاهی در سه دهه اخیر مسئولین نظام انقلابی میتواند موضوعی بروز برای این همکاری باشد و ان‌شاءالله تفاهم نامه ای برای پژوهش در این خصوص با محور تولید درسنامه برای مبلغین حوزه و دانشگاه آماده خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین رستمیان خاطرنشان کرد: بارداری ناخوش آیند و همچنین مسائل مالی، مشکلات بارداری و کاهش اضطراب دوران بارداری، شیوه تربیت فرزند و بارداری در سن بالا و اخلاق پزشکی برای کادر زایشگاه و مراقبت های پس از زایمان می تواند از جمله محورهای پژوهشی در بحث جمعیت و راهکارهای جبران کوتاهی آن باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha