جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آموزش مجازی

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان با اشاره به اینکه بسترهای آموزش مجازی در حوزه علمیه تقویت شود، گفت: وضعیت کرونا و پایان آن نامشخص است و این بدان معناست که حوزه های علمیه باید برای هر وضعیتی آماده باشند، بنابراین می طلبد که با دیگر مراکز عملی کشور برای یافتن راه حلی جامع تعامل داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی شامگاه دوشنبه در جمع برخی اساتید حوزه علمیه کردستان عنوان کرد: شریط کرونایی بسیاری از بخش ها به ویژه بخش آموزش را تحت تاثیر خود قرار داده است و در این میان شاهد تعطیلی مدارس در بسیاری از شهرهای کشور بوده ایم که این تعطیلی صرفا به خاطر حفظ سلامت طلاب و اساتید است، اما با این وجود همچنان آموزش ها در فضای مجازی ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بسترهای آموزش مجازی در حوزه علمیه تقویت شود، گفت: وضعیت کرونا و پایان آن نامشخص است و این بدان معناست که حوزه های علمیه باید برای هر وضعیتی آماده باشند، بنابراین می طلبد که با دیگر مراکز عملی کشور برای یافتن راه حلی جامع تعامل داشته باشند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه کشور در کردستان اظهار کرد: فضای آموزشی در مدارس علمیه را به روز کنیم و از آخرین امکانات آموزشی برای جبران خسارت های این مدت استفاده شود.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان افزود: خوشبختانه برخی از مدارس استان در بحث ورود به فضای مجازی برای تداوم آموزش ها پیشقدم شدند که این کار قابل تقدیر است، اما با این وجود تلاش کنیم بسترهای آموزش مجازی به صورت استاندارد ارائه شود تا در چنین مواقعی دچار مشکلات نشویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha