جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هویت دانش‌آموزان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی در دیدار قائم مقام دبیرکل انجمن اسلامی دانش‌آموزی، گفت دشمن تلاش می‌کند دانش‌آموزان را از جهت دینی، سیاسی و فرهنگی خالی کند و زمین بزند و آنها را از شکوفایی بازدارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، در دیدار قائم مقام دبیرکل انجمن اسلامی دانش‌آموزی، این قشر را سرمایه بی‌بدیل اجتماعی، علمی، سیاسی و فرهنگی جامعه دانست و گفت: رشد و بالندگی بیشتر کشور به وسیله این دانش‌آموزان قابل تحقق است لذا شایسته است در این زمینه سرمایه‌گذاری کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر بخواهیم  در بُعد علمی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی رشد کنیم باید بر روی همین دانش‌آموزان سرمایه‌گذاری کنیم چرا که مدیریت آینده کشور در دستان آنها است.

وی با بیان اینکه موظفیم دانش‌آموزان را با طراز نظام و  انقلاب ساماندهی کنیم افزود: دشمن تلاش می‌کند دانش‌آموزان را از جهت دینی، سیاسی و فرهنگی خالی و زمین بزند و آنها را از شکوفایی بازدارد و بر روی آنها به عنوان معاند نظام و انقلاب سرمایه‌گذاری کند.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند هویت دانش‌آموزان را از آنها بگیرد تا تعصب و غیرت اسلامی نداشته باشند و تفکرات و اندیشه های غربی را به آنان القا کنند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز گفتمان نظام جمهوری اسلامی یک گفتمان اسلامی و طبق بیانات پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) که در سطح جهان جا باز کرده است، افزود: نباید اجازه دهیم دشمنان منویات شوم خود را اجرا کند.

فعالیت دفاتر انجمن اسلامی در ۱۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه

اسماعیل جانعلی‌پور، قائم مقام دبیرکل انجمن اسلامی دانش‌آموزی با اشاره به اقدامات انجمن اسلامی گفت: در ۱۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه کشور دفتر انجمن اسلامی دانش‌آموزی تشکیل است و ما با جامعه نخبگانی دانش‌آموزی مواجه هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha