پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: آیت الله حاج آخوند(ره) در کوران مبارزات علیه رژیم طاغوت به عنوان مجاهد انقلابی و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، استوار در مسیر امامین انقلاب بود و علَم حمایت از ولایت را تا آخر عمر برافراشته نگه داشت.

حجت الاسلام صادق ایرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله حاج آقا مجتبی حاج آخوند(ره)، عالم بصیر و انقلابی، اظهار داشت: ایشان از جمله علمای استان بودند که مورد وثوق عمیق امام(ره) و دارای احکام و مجوزات متعدد از استاد خویش بود.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: رفتار اجتماعی، مردم داری، ارتباط با اقشار مختلف جامعه و رساندن پیام اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی، آن هم در منطقه غرب کشور با تنوع مذهبی، از ویژگی های ممتاز ایشان بود.

وی تصریح کرد: حمایت مادی و معنوی از رزمندگان در دوران دفاع مقدس از جمله شرکت نیروهای بسیجی در نماز جماعت مسجد حاج شهبازخان در کرمانشاه، جلسات تفسیر قرآن، مذهبی و روضه خوانی، در اذهان مردم وفادار به روحانیت ماندگار است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: آیت الله حاج آخوند(ره) عالمی امین و بصیر برای نیروهای انقلاب در کوران مبارزات انقلابی علیه طاغوت پهلوی، تکیه گاه مدافعان ارزش های نظام و ناصح و خیرخواه طلاب و فضلای استان بود.

حجت الاسلام ایرانی خاطرنشان کرد: عشق و ارادت قلبی آیت الله حاج آخوند(ره) به اهل بیت(ع) مثال زدنی بود و این خصیصه ارزشمند را در تربیت طلاب مومن، معتقد به نظام اسلامی و ولایتمدار، به یادگار گذاشت.

وی در پایان گفت: آیت الله حاج آخوند(ره) به خاطر داشتن وجاهت ویژه در میان سران نظام اسلامی، با دعوت از شخصیت های مطرح از جمله آیت الله مصباح یزدی، عَلَم حمایت از ولایت را همچنان تا آخر عمر برافراشته نگه داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha