پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری  و امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، با اشاره به بسته شدن مسیر اربعین، گفت: حالا که مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی بسته است، دست کرم و بخشش خود را به‌سوی نیازمندان دراز کنید و با شادی قلب آقا امام زمان(عج)، بهشتی شوید؛ چراکه قطعاً این راه، راه حسین است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به راه‌اندازی پویش «راه حسین- راه بهشت» و تقدیر از بانیان این طرح نیکو، اظهارداشت: راه حسین، راه بهشت است؛ چراکه «اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاة» و هرکسی که خود را به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و نهضت و شعائر حسینی گره زند، قطعاً در دنیا و آخرت رهایی پیدا کرده و عاقبت بخیر می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ، آن‌کسانی که به امام حسین(ع) لبیک گفته و در راه آن حضرت فداکاری کردند، به صلاح و نجاه دست یافته‌اند، گفت: آن‌کسانی که تعظیم شعائر کرده و در راه حسین بذل و بخشش می‌کنند، این‌ها نیز راه بهشت را در پی گرفته و حسینی شده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره تعطیل شدن سفرهای پیاده‌روی اربعین برای ایرانیان، گفت: آن عزیزانی که سال‌های گذشته موکب راه می‌انداختند و رنج سفر را بر خود تحمیل و به‌سوی کربلا رفته و در راه امام حسین(ع) بذل و بخشش می‌کردند، امروز که مسیر اربعین بسته است، راه دیگری در مقابلشان ایجاد شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، تصریح کرد: یکی از راه‌های مسلمی که همواره مورد پسند خدا و اهل‌بیت(ع) است، بذل و بخشش برای نیازمندان است؛ کمک کردن به آن خانواده‌هایی که حتی نان شب ندارند! کسانی که امروزه بر اثر کرونا از کار بیکار شدند، مخصوصاً به‌واسطه این گرانی‌ها در حال دست‌وپنجه نرم کردن با زندگی سخت هستند؛ این فرصت را برای زائران جامانده از سفر اربعین ایجاد کرده تا به‌نوعی از راهی دیگر ارادت خود به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را نشان دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، اضافه کرد و گفت: آن خیرانی که دست کرم و بخشش را به‌سوی نیازمندان دراز می‌کنند تا این عزیزان را یاری کنند، قلب آقا امام زمان(عج) و اباعبدالله الحسین(ع) را از خود خوشحال می‌کنند و یقیناً راه آن‌ها راه بهشت است؛ چراکه این راه، راه حسین است.

لازم به ذکر است، پویش «راه حسین-راه بهشت» از چند روز قبل در سراسر ایران اسلامی با محوریت استان خوزستان آغاز به کار کرده و بدین ترتیب عاشقان حسینی که امسال از زیارت اربعین بازمانده‌اند می‌توانند با مشارکت در پویش «راه حسین راه بهشت»، بخشی از هزینه سفر همه‌ساله کربلای خود را جهت «همدلی مؤمنانه با خرید بسته معیشتی جهت کمک به محرومین» اهدا نمایند.

کد دستوری پرداخت کمک‌هزینه خرید بسته‌های معیشتی عبارت است از؛ #۱۴۷۸۰*۶۶۵۵*

همچنین شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۸۰۳۱۶ متعلق به مؤسسه خیریه راه بهشت نیز جهت واریز مستقیم مشارکت‌های مردمی معرفی‌ شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha