جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه شورای تبلیغ استان بوشهر

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این جلسه معیار برگزاری مراسم‌ها و عزاداری‌های دهه‌ آخر صفر را همان دستورالعمل ستاد کرونای استان در ماه محرم اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، پیش از ظهر امروز در ششمین جلسه شورای تبلیغ استان بوشهر ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان و دهه‌ی آخر صفر، خواستار استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ی ملی در برنامه‌های اربعین و دهه آخر صفر شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این جلسه معیار برگزاری مراسم‌ها و عزاداری‌های دهه‌ آخر صفر را همان دستورالعمل ستاد کرونای استان در ماه محرم اعلام کرد.

رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان بوشهر خواستار استفاده همگان و به ویژه مبلغین، هیئت‌های مذهبی و سایر دست اندرکاران برگزاری مراسم‌های دهه‌ی آخر صفر استان بوشهر از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی شد.

در ادامه این جلسه، اعضای شورا به بحث و بررسی پیرامون موضوعاتی از قبیل راه‌های ارتقاء و کیفی‌سازی برنامه‌های اربعین حسینی و دهه اخر صفر با توجه به شرایط خاص به وجود امده و همچنین استفاده مطلوب از فضای مجازی و رسانه ملی پرداختند و پیشنهادات و نقطه نظرات خود را ارائه دادند.

گفتنی است، این جلسه با محوریت برنامه‌ریزی و سیاستگذاری مراسمات دهه آخر صفر و با تاکید بر لزوم استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ی ملی در برنامه‌های اربعین و دهه آخر صفر در اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد و با تبادل نظر اعضای شرکت‌کننده ادامه یافت و در پایان مدیرکل تبلیغات اسلامی به جمع‌بندی نقطه نظرات پرداخته و از شرکت کنندگان تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha