سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
شبیه سازی پیاده روی اربعین

حوزه / به همت دبستان قرآنی دخترانه امام حسن مجتبی (ع) شبیه‌سازی موکب و پیاده‌روی اربعین، با حضور دختران دانش‌آموز برگزار شد.

افسانه صابری، مدیر دبستان و پیش‌دبستانی قرآنی امام حسن مجتبی (ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، پیرامون برگزاری برنامه شبیه‌سازی موکب و پیاده‌روی اربعین، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور مردم در کربلا مانند سال‌های گذشته، این مراسم برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری هیئت و موکب فاطمیون در این مدرسه، ادامه داد: به مناسبت اقامه عزای اربعین و باهدف آشنایی و نهادینه‌سازی ارادت به خاندان عصمت و طهارت و عشق به امام حسین (ع) و ایجاد حال و هوای معنوی برای کودکان در این مجموعه، شبیه‌سازی موکب و پیاده‌روی اربعین اجرا گردید.

صابری افزود: یکی از هدف‌هایی که در این مدرسه برای آموزش کودکان دنبال می‌کنیم، تبیین اهمیت پاسداشت ائمه اطهار (علیهم‌السلام) است.

مدیر مدرسه قرآنی دخترانه امام حسن مجتبی (ع)اعلام اینکه بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز در این مدرسه در حال تحصیل هستند، افزود: آموزش معارف اسلامی و اعتقادی و سبک زندگی اسلامی از پایه، برای افراد تأثیرگذار و مفید خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در مجموعه مدارس امام حسن مجتبی (ع)، به دانش آموزان با توجه به استعداد فردی و تعیین سطح، معارف قرآنی آموزش داده می‌شود، افزود: برای ارتقا و بالا بردن سطح کیفی برنامه ها، از ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های علمیه خواهران نیز استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    3 1
    باسلام و تشکراز مدارسی که بچه ها روباقران واهل بیت (ع) اشنامی کنندالهی که خداخیرتون بده بااین رویکردهابچه های مردم رواشتی می دهیدمطمئن باشیداگراین چنین مدارسی درکشورمون زیاد بشه درآینده ای نه چندان دورکشورمون به گلستان تبدیل خواهدشد
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    4 1
    خیلی عالی است
  • یا زهرا IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    0 0
    واقعا عاااالیست اجرتون با خود آقا امام حسین علیه السلام این یک ایده نو وخلاقانه ست ...