چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حضرت آیت الله یدالله دوزدوزانی تبریزی
آیت الله دوردورانی تبریزی

حوزه/ آیت الله دوزدوزانی تبریزی اظهار داشت: متأسفانه جنگ خانمان سوزی در قره باغ پیش آمده و حق مسلمانان چندین سال است که در آنجا ضایع شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت‌اللّه یدالله دوزدوزانی تبریزی با اشاره به تحولات اخیر در قره‌باغ گفت: متأسفانه جنگ خانمان سوزی در قره‌باغ پیش آمده و حق مسلمانان چندین سال است که در آنجا ضایع شده است.

 استاد حوزه علمیهدر پایان درس خارج فقه نسبت به تحولات اخیر در قره باغ اظهار داشت: متأسفانه جنگ خانمان سوزی در قره باغ پیش آمده و حق مسلمانان چندین سال است که در آنجا ضایع شده و حتی مجامع بین الملل نیز اذعان به حق جمهوری آذربایجان در این اراضی کرده‌اند. لذا لازم است تمامی دولت‌ها جهت احقاق حق کشور جمهوری آذربایجان و ایجاد صلح در منطقه اقدام نمایند. امیدوارم خداوند متعال به عظمت حضرت ابا عبداللّه الحسین علیه السلام که این روزها متعلق به ایشان می‌باشد این مشکل را از جامعه آذربایجان و تمامی جوامع مسلمان حل و فصل نماید.

آیت اللّه دوزدوزانی تبریزی با اشاره به فرازی از زیارت اربعین و عظمت اربعین حسینی، این حرکت عظیم را متعلق به یک زمان خاص ندانسته و افزود: حرکت اباعبداللّه حسین علیه السلام و مبارزه با ظلم در تمامی طول سال باید ساری و جاری باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    0 0
    سلام خدمت آیت‌الله دوزدوزانی حمایت از آذربایجان حمایت از سرزمین مسلمانان است آذربایجان صاحب اصلی سرزمین آذربایجان وقره باغ است آذربایجان از شما تشکر قدردانی میکنیم